Lotus готує електричний позашляховик для конкуренції з Porsche Macan

0
165

Lotus – це зовсім інший бренд, ніж виробник малосерійних спортивних автомобілів, яким він був лише кілька років тому. Компанія старанно працює над тим, щоб залучити покупців традиційних автомобілів класу люкс своїми першими двома електромобілями: позашляховиком Eletre та нещодавно представленим Emeya hyper-GT . Тепер марка сподівається залучити більше покупців, представивши новий середньорозмірний електричний позашляховик, який конкуруватиме з Porsche Macan EV і BMW iX3 , коли надійде у продаж у 2026 році.

Ця модель була частиною планів Lotus щодо випуску чотирьох електромобілів до 2026 року. Першими двома були Eletre і Emeya , за якими пішов цей поки що безіменний позашляховик D-сегмента, а потім вже з’явиться повністю електричний спортивний автомобіль, який стане заміною бензиновому Emira .

Офіційна назва автомобіля поки залишається в найсуворішому секреті і буде оголошено ближче до світового дебюту, який відбудеться наприкінці 2024 року, але всередині компанії він згадується як Type 134 . Lotus опублікував лише одне похмуре зображення свого першого середньорозмірного позашляховика і мало що розкриває, крім унікального дизайну фар автомобіля.

Очікується, що Type 134 буде мати схожий дизайн носової частини з Eletre , Emeya і Emira , які, незважаючи на їх різні розміри і призначення, мають деяку подібність спереду. Активна передня решітка радіатора від Eletre та Emeya також, ймовірно, буде перенесена.

Очікується, що Type 134 буде використовувати ту ж саму «електричну архітектуру преміум-класу», що і Eletre та Emeya, яка може вмістити колісну базу від 2998 мм до 3100 мм, а також батареї різних розмірів. Eletre та Emeya живляться від АКБ ємністю 112 кВт/год та 102 кВт/год відповідно, проте Type 134 може використовувати менший блок, потенційно близько 92 кВт/год ємності. Ми також очікуємо, що Type 134 використовуватиме двомоторну силову установку для повного приводу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!