Компанія Lamborghini представила унікальну спеціальну версію Huracan STO на Світовому фіналі 2023 року, а її приголомшливе забарвлення натхнене гіперкаром SC63 Le Mans, який дебютував у Гудвуді раніше цього року. Створений підрозділом Lamborghini Ad Personam Opera Unica, це перший дорожній Lamborghini, який отримав комплект продуктивності, створений гоночними інженерами Squadra Corse із Сант-Агати.
Двоколірна тема включає Verde Mantis (зелений) і Nero Noctis (чорний), з триколірною смугою, що проходить через дах, і цільним капотом-розкладачем, відомим як кофанго. На кожних дверях нанесено логотип “Squadra Corse 10 ° Anniversario”, а на спойлері автомобіля розміщена емблема Squadra Corse. Інші візуальні пам’ятки включають повний пакет з вуглецевого волокна з акцентом в тонку смужку кольору Rosso Mars (червоний).
Через колірну схему та фотографії, зроблені при слабкому освітленні, складно розглянути, але вентиляційні отвори на капоті оснащені двома абсолютно новими накладками з вуглецевого волокна, які допомагають покращити притискну силу спереду. Якщо ви міняєте аеродинаміку спереду, то зазвичай доводиться робити те саме і ззаду, а у цього STO заднє антикрило з кутом на три градуси вище, ніж у серійного автомобіля. Швидше за все це трохи вплине на максимальну швидкість (близько 310 км/год на стандартній версії STO).
Lamborghini також додала набір гоночних амортизаторів із чотирипозиційним регулюванням відскоку та стиснення як на високих, так і на низьких частотах. Ця система замінює оригінальну активну підвіску, а нові шини, розроблені у співпраці з Bridgestone, обіцяють визначні характеристики та довговічність на трасі. Нарешті було додано титановий вихлоп Akrapovic.
Всередині оздоблення Nero Ade Alcantara поєднується з простроченням Verde Fauns, створюючи трохи інший погляд на зелено-чорну тему кузова. Спортивні сидіння оснащені чотириточковими ременями безпеки. Алюмінієвий каркас безпеки, покриття для підлоги з вуглецевого волокна і ексклюзивна карбонова табличка на задній перегородці завершують модернізацію.
За словами технічного директора Lamborghini Рувена Мора, це не просто данина поваги гоночному підрозділу Lamborghini, “але й конкретна демонстрація того, як досвід, накопичений в автоспорті, можна ефективно перенести на дорожню продукцію”. Він додав, що ноу-хау Squadra Corse «є цінним активом, який заслуговує на те, щоб його підкреслювали в унікальних моделях і обмежених дорожніх серіях з гоночним покликанням», припускаючи, що з’являться дрібніші спеціальні випуски, натхненні гонками.
Очікується, що наступник Huracan з’явиться лише наприкінці 2024 року, тому є велика ймовірність, що саме ця модель буде у центрі уваги найближчими місяцями.