Позачасовий електричний G-Class з унікальним дизайном, оптимізованим для аеродинаміки, дебютує наступного року.
Деталі тримаються в таємниці, але бренд описує його як “справжню ікону бездоріжжя” і “найкращий з усіх світів”. Mercedes також заявляє, що це справжній G, який поєднує в собі вишуканість і передові електричні технології.
Він представлений як частина концепції EQG і багато в чому повторює свій традиційний аналог з двигуном, який сам є предметом фейсліфтингу. У той же час, є кілька явних ознак того, що це не звичайна G.
Найбільша з них – квадратний “тримач запасного колеса”, який, як і в концепті, являє собою ящик, що закривається на ключ. Якщо придивитися уважніше, то можна помітити кілька аеродинамічних змін, таких як спеціальні колісні диски та невеликі прорізи в розширювачах задніх крил. Очікується також повністю закрита решітка радіатора квадратної форми.
Шпигунські фотографії показують, що інтер’єр дещо відрізнятиметься від нинішньої моделі, з новим кермом та оновленою центральною консоллю з новими перемикачами.
Деякі з цих змін стосуватимуться і оновленого варіанту з ДВЗ, але кнопка G-turn буде унікальною для електромобіля, що дозволить йому “розвертатися танком”.
Мерседес не розкрив деталей, але EQG повинен мати чотиримоторну трансмісію з “неймовірною тягою і керованістю”. Очікується також батарея дальнього радіусу дії з кремнієвим анодом, яка обіцяє збільшити щільність енергії на 20-40%. Це має призвести до значного збільшення запасу ходу.
Залишається багато питань, але не варто очікувати, що ми побачимо цю модель найближчим часом, оскільки Mercedes раніше заявляв, що вона буде анонсована до наступного року.