Renault оголосила, що наступне покоління її великого фургона Master буде представлено до кінця листопада, і бренд починає піднімати деякий ажіотаж навколо дебюту нового конкурента Ford Transit, поділившись зображенням більш аеродинамічного силуету фургона.
Не можна заперечувати, що він, як і раніше, виглядає як великий фургон, але при найближчому розгляді ми можемо побачити, що лобове скло крутіше нахилено, а лінія даху злегка зміщується до задньої частини. Renault стверджує, що кузов у формі “Aerovan” нового Master, поряд з новою гальмівною системою, допомогли підвищити ефективність. Це спричинило зниження витрати палива для версій з двигуном внутрішнього згоряння і повністю електричного Master E-Tech, який споживатиме на 21% менше енергії, ніж поточна модель.
Цілком можливо, що новий Master E-Tech буде доступний із батареями різних розмірів, за аналогією з e-Ducato та Mercedes eSprinter другого покоління, представленим раніше цього року. eSprinter пропонується з трьома розмірами батареї – 56 кВт/год, 81 кВт/год та 113 кВт/год – найбільша з яких також дає великому електричному фургону запас ходу у 400 км. Для порівняння, поточний Master E-Tech пропонується з одним акумулятором ємністю 52 кВт/год, який можна заряджати зі швидкістю до 22 кВт, тоді як eSprinter та E-Transit досягають швидкості зарядки 115 кВт.
Також відомо, що новий Master продовжить традицію виробництва на заводі бренду Batilly у Франції, і що він стане першим із нового покоління фургонів Renault, які, за словами французької фірми, є «ефективнішими, на 100% підключеними та інноваційними». Нове покоління Renault Master буде представлено на автосалоні Solutrans, присвяченому комерційним автомобілям, що пройде у Ліоні, Франція, починаючи з 21 листопада 2023 року.