Mercedes-Benz готує оновлення для G-Class 2025, в який впровадить нову кінетичну підвіску, натхненну передовою системою поточних моделей SL і GT. Ця нова система підвіски має призвести до значного підвищення комфорту та керованості.
Вона працюватиме шляхом заміни традиційних стабілізаторів поперечної стійкості взаємопов’язаною системою демпфування з електрогідравлічними проточними клапанами, які регулюють відбій та стиснення. Коригування вносяться на основі ряду факторів, таких як швидкість, кут повороту рульового колеса, рух кузова та дорожні умови.
Ще більше ускладнює систему той факт, що при стисканні одного колеса поршень усередині амортизатора витягується вгору і спрямовує гідравлічну рідину на інший бік, щоб підтримати відскок протилежного амортизатора. Жорсткістю амортизаторів керують два акумулятори, заповнені газоподібним азотом, які збирають надлишки гідравлічної рідини і направляють її до проточних клапанів при необхідності.
Ця хитра система підвіски найбільш успішно використовувалася Citroen у чемпіонаті світу з ралі на початку 2000-х років, перш ніж FIA заборонила її. Вона була розроблена компанією Tenneco та з’явилася на ринку під брендом Monroe. Зараз її можна зустріти в деяких моделях McLaren та Rivian.
Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…
Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…
Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Leave a Comment