Mercedes-Benz готує оновлення для G-Class 2025, в який впровадить нову кінетичну підвіску, натхненну передовою системою поточних моделей SL і GT. Ця нова система підвіски має призвести до значного підвищення комфорту та керованості.
Вона працюватиме шляхом заміни традиційних стабілізаторів поперечної стійкості взаємопов’язаною системою демпфування з електрогідравлічними проточними клапанами, які регулюють відбій та стиснення. Коригування вносяться на основі ряду факторів, таких як швидкість, кут повороту рульового колеса, рух кузова та дорожні умови.
Ще більше ускладнює систему той факт, що при стисканні одного колеса поршень усередині амортизатора витягується вгору і спрямовує гідравлічну рідину на інший бік, щоб підтримати відскок протилежного амортизатора. Жорсткістю амортизаторів керують два акумулятори, заповнені газоподібним азотом, які збирають надлишки гідравлічної рідини і направляють її до проточних клапанів при необхідності.
Ця хитра система підвіски найбільш успішно використовувалася Citroen у чемпіонаті світу з ралі на початку 2000-х років, перш ніж FIA заборонила її. Вона була розроблена компанією Tenneco та з’явилася на ринку під брендом Monroe. Зараз її можна зустріти в деяких моделях McLaren та Rivian.
Взимку стоянкове гальмо може примерзнути через вологу всередині троса або механізму. Коли вода замерзає, трос…
Одинадцяте покоління Honda Accord, представлене наприкінці 2022 року та запущене у продаж у 2023-му, принесло…
Незважаючи на постійний контроль з боку відповідних органів, ризик заправки автомобіля неякісним паливом на АЗС…
В Україні готуються зміни, які можуть істотно вплинути на життя літніх водіїв. У Верховній Раді…
У 2026 році електричні компактні автомобілі Volkswagen Group чекає велике оновлення, крім Skoda Elroq, яка…
Двічі на рік автолюбителі змушені змінювати шини залежно від сезону, але не всі знають, як…
Leave a Comment