Mercedes-Benz готує оновлення для G-Class 2025, в який впровадить нову кінетичну підвіску, натхненну передовою системою поточних моделей SL і GT. Ця нова система підвіски має призвести до значного підвищення комфорту та керованості.
Вона працюватиме шляхом заміни традиційних стабілізаторів поперечної стійкості взаємопов’язаною системою демпфування з електрогідравлічними проточними клапанами, які регулюють відбій та стиснення. Коригування вносяться на основі ряду факторів, таких як швидкість, кут повороту рульового колеса, рух кузова та дорожні умови.
Ще більше ускладнює систему той факт, що при стисканні одного колеса поршень усередині амортизатора витягується вгору і спрямовує гідравлічну рідину на інший бік, щоб підтримати відскок протилежного амортизатора. Жорсткістю амортизаторів керують два акумулятори, заповнені газоподібним азотом, які збирають надлишки гідравлічної рідини і направляють її до проточних клапанів при необхідності.
Ця хитра система підвіски найбільш успішно використовувалася Citroen у чемпіонаті світу з ралі на початку 2000-х років, перш ніж FIA заборонила її. Вона була розроблена компанією Tenneco та з’явилася на ринку під брендом Monroe. Зараз її можна зустріти в деяких моделях McLaren та Rivian.
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…
Leave a Comment