У світі набирає популярності тренд на електричні автомобілі, проте цей тип транспортних засобів все ще має багато недоліків. Зокрема, багато автомобілістів побоюються, що електрокари поведуться непередбачено в умовах низьких температур.
Щоб перевірити ці побоювання, міжнародний проект MyDriver провів дослідження, у якому взяли участь 48 різних моделей електромобілів Polestar, Tesla, Geely, Porsche, Volkswagen, Audi та інших брендів.
В рамках тест-драйву машини використовували з повністю зарядженою батареєю при температурі атмосферного повітря -20 градусів за умов снігової бурі. Перед заїздом авто залишали на вулиці на 12 годину.
У результаті з’ясувалося, що при низьких температурах електрокари мають властивість втрачати більшу частину заряду батареї. Відповідно, граничний запас ходу автомобіля скорочується на 40-60%.
Найкращі показники витривалості продемонстрував китайський Wuling Hongguang Mini EV. Який після 12 години на морозі зміг проїхати 103 км при заявленому запасі ходу 170 км.
На підставі результатів дослідження експерти рекомендують власникам електрокарів зберігати їх у опалюваних приміщеннях, стоянках чи гаражах.
Дизельні двигуни вже давно використовують не лише в вантажівках і тракторах. Сьогодні це економія палива,…
Від правильного налаштування дзеркал значною мірою залежить безпека на дорозі, однак багато водіїв регулюють їх…
Першим спортивним автомобілем Mazda з роторним двигуном стало купе RX-7, за яким пізніше з'явилася модель…
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Leave a Comment