Рейтинг найкрасивіших автомобілів завжди суб’єктивний, але ми посилаємося на думки авторитетних експертів і склав свій ТОП-7. Автомобілі оцінювалися за такими параметрами: пропорційність, відповідність форми призначення, наявність оригінальних характеристик та правильний підбір кольорової гами.
На першому місці виявилася італійська Isotta Fraschini Tipo 8A 1924-1931 років випуску, створена як продовження першого у світі серійного автомобіля з рядним 8-циліндровим двигуном Tipo 8. Свого часу автомобіль оснащувався двигунами потужністю 115-160 к.с. і був втіленням розкоші та продуктивності. Усього було випущено 950 Tipo 8A.
“Срібло” – у “зірки” Женевського автосалону 2002 року, Alfa Romeo Brera Concept . 400-сильне передньопривідне купе з чуттєвими, лаконічними лініями, з якого розпочинався шлях Джоржетто Джюджаро як всесвітньо відомого дизайнера. Одним із найбільш запам’ятовуються елементів концепту стали три круглі фари, глибоко втоплені у вирізах передніх крил.
Власник премії «Дизайн року-2007», Audi TT другого покоління, незважаючи на зростання габаритів, успадкувала від свого революційного попередника характерний силует, чистоту та простоту ліній, водночас додавши до агресивності та зробивши сам бренд молодіжнішим.
Chevrolet Camaro 5-го покоління у 2010 році переміг у номінації «Дизайн року» за свій стиль неокласик, у якому елементи стилю ретро поєднуються з футуристичними рішеннями. Модель відновила історію сімейства після тривалої перерви і вперше за багато років обійшла з продажу Ford Mustang.
Компактний кросовер Range Rover Evoque L538 отримав найвищу оцінку за дизайн у 2012 році і здійснив справжній переворот у самому пристрої компанії Land Rover, коли при проектуванні нової моделі головну роль виконували не інженери, а дизайнери.
Володар премії конкурсу Villa d’Este’23 840-сильний гіперкар Pagani Huayra Codalunga 2022 випуску був створений на замовлення VIP-клієнтів італійського бренду в стилі гоночних автомобілів 60-х з подовженою кормовою частиною. 5 запланованих до випуску гіперкарів було розпродано ще до офіційної презентації.
Ще один призер Villa d’ Este ’23, Ferrari 250 GT Spyder California SWB 1957-1963 років випуску зобов’язаний своєю появою наполегливості американських дилерів, які переконали Енцо Феррарі у необхідності створення для ринку США відкритої версії 250 GT . Примітна деталь: на Spider California не було місця для кріплення номерного знака. Усього випустили приблизно по 50 Spyder California у довго- (LWB) і короткобазній (SWB) версіях.