У сучасних автомобілях головною проблемою автовиробників стала вага, і це позначається не тільки на деяких величезних моделях із США, а й на нових європейських автомобілях, які одержують масивні кузови позашляховиків, тонни систем безпеки та все більші та важкі батареї.
Із поширенням електромобілів проблема стала ще гострішою, і сьогодні можна придбати навіть компактний позашляховик, який важить до двох тонн. Прикладами є Tesla Model Y або VW ID.3, які важать близько 1,8 тонн навіть у базі.
Цей тип «автомобільного ожиріння», який нині пом’якшується лише за рахунок використання деталей з алюмінію та вуглецевого волокна, стає ще очевиднішим, коли ми дивимося на останні флагмани та найбільші позашляховики, що продаються в Європі, які зараз важать майже 3 тонни.
Найважчими автомобілями в Європі стали:
- Rolls-Royce Spectre — 2 965 кг
- Cadillac Escalade — 2,906 кг
- Mercedes-Benz EQS SUV — 2845 кг
- Ineos Grenadier — 2828 кг
- Mercedes-Maybach GLS — 2 815 кг
- Volvo EX90 — 2 811 кг
- Range Rover — 2 810 кг
- Rolls-Royce Cullinan — 2 735 кг
- BMW i7 — 2 770 кг
- Audi SQ8 e-tron — 2,725 кг
У рейтингу, який не враховує фургони, створені на базі комерційних автомобілів, пікапів або малосерійних автомобілів, ми розглянули моделі, що продаються в кількох європейських країнах. Рейтинг було складено на основі спорядженої маси, який розраховує вагу автомобіля з усіма рідинами, заповненими на 90% паливним баком та 75-кілограмовим водієм.
Інша справа з загальною масою при завантаженні, яка не може перевищувати 3,5 тонни для власників прав водія категорії B. Це означає, що якщо сім осіб вагою 100 кг кожен захочуть сісти в Escalade, вони ризикують перевищити максимальну вагу в 3500 кг.