Пропонуємо переглянути рейтинг топ-10 нових кросоверів 2023 року й дізнатись про переваги та недоліки конкретної моделі.
Сьогодні майже кожний автовиробник пропонує лінійку своїх кросоверів. Тому будь-який рейтинг, що може показати якості моделі, дуже важливий.
Британське видання WhatCar визначило перелік топ-10 найкращих кросоверів у 2023 модельному році.
Топ-10 найкращих кросоверів 2023 року
10: BMW iX3
BMW iX3 — один із звичайних електричних позашляховиків, і насправді він тим кращий.
Розумієте, iX3 базується на тій же основі, що й BMW X3. Отже, це означає, що ви отримаєте таку ж інтуїтивно зрозумілу інформаційно-розважальну систему, високоякісний салон і великий багажник.
Більше того, iX3 має схожі динамічні налаштування як й звичайний автомобіль, а це означає, що це один із найбільш привабливих кросоверів, який дозволяє їздити через повороти з маневреністю та пильністю. Його час розгону до 100 км на годину становить 6,8 секунди — це також достатньо швидко, а офіційний запас ходу — 458 км — кращий, ніж у Mercedes EQC.
На жаль, доступний лише один рівень комплектації, але, на щастя, він оснащений усім необхідним, включаючи проекційний дисплей, панорамний скляний люк, двері багажника з електроприводом і підігрів передніх сидінь.
Переваги | Недоліки |
Більший запас ходу Чудова “медійка”
Порівняно хороша ціна |
Не швидкий Audi E-tron працює тихіше
Tesla Model 3 має більший запас ходу |
9: Mercedes GLC
Який плагін-гібрид має найбільший запас ходу лише на електриці серед усіх нових автомобілів? Mercedes GLC офіційно може проїхати колосальні 128 км на електриці. Це робить його ідеальним кандидатом, якщо ви шукаєте кросовер в якості службового автомобіля, завдяки його низьким викидам CO2.
Однак спокусою GLC є не лише діапазон. GLC 300e насправді є найкращим двигуном у лінійці GLC, і це значною мірою завдяки витонченості та миттєвій потужності, доступній від електромотора.
Звичайно, кросовер GLC також пропонує зручне положення за кермом. Насправді інтер’єр – це дуже приємне місце для проведення часу з великою кількістю приємних на дотик матеріалів, великим центральним екраном інформаційно-розважальної системи та яскравим інтер’єрним освітленням.
Переваги | Недоліки |
Добре обладнаний Вражаючий запас ходу на електриці
Просторий салон |
Трохи твердіша їзда
Інтер’єр не виглядає найміцнішим Бензинові мотори гучні |
8: BMW X7
BMW X7 — це все, чим повинен бути великий і розкішний позашляховик.
Інтер’єр, для початку, чудово зібраний. Кожна поверхня, до якої ви торкаєтеся, просто кричить майстерністю, надаючи їй справжнього елітного відчуття, яке навіть перевершує дорожчий Range Rover за якістю виготовлення.
Однак насправді X7 справді сяє й у сфері практичності, оскільки третій ряд X7 просторіший, ніж у Audi Q7 та Land Rover Discovery. І, як і слід було очікувати від такого великого автомобіля, багажник величезний, особливо в п’ятимісному режимі.
Незважаючи на свої розміри, X7 напрочуд легкий у керуванні, з чудовим оглядом дороги, маневреністю та точним керуванням. Доступні двигуни також плавні та потужні, а кращий вибір – 3,0-літровий рядний шестициліндровий дизель (xDrive40d).
Переваги | Недоліки |
Супер тихий і комфортний Неймовірно місткий і практичний
Чудова “медійка” |
Є дешевші альтернативи Відчувається розмір й вага
Екстер’єр припаде до смаку не всім |
7: Genesis GV60
Genesis все ще є відносно новим брендом, тому не дивно, якщо хтось не чув про нього раніше. Однак GV60 може стати автомобілем, який це змінить.
Як так? Що ж, GV60 базується на Hyundai Ioniq 5 і Kia EV6 – двох найкращих електромобілях. Як і ці автомобілі, GV60 комфортний, просторий і дуже конкурентоспроможний щодо швидкості заряджання. Дійсно, він може зарядитися на 10-80% всього за 18 хвилин за допомогою достатньо потужного зарядного пристрою.
У чому GV60 випереджає ці автомобілі, так це своїм інтер’єром, оскільки він наповнений м’якими на дотик матеріалами, синтетичною шкірою та привабливим металом, завдяки чому виглядає справді преміальним. Більше того, GV60 має низку фізичних кнопок і поворотний контролер для інформаційно-розважальної системи, що спрощує керування під час водіння.
Враховуючи щедрий перелік обладнання, конкурентоспроможну ціну та вражаючий запас ходу в 516 км (у преміум-версії із заднім приводом), GV60 важко перемогти.
Переваги | Недоліки |
Чудовий інтер’єр Надзвичайно тихий в русі
Чудова “медійка” |
Багажник не великий Простір ззаду середній
Краще обрати традиційні дверні дзеркала |
6: Smart #1
Він може бути зроблений в іншому ключі, ніж попередні Smart, але в результаті #1 є набагато кращим автомобілем.
Будучи повністю електричним, #1 забезпечує вражаючу продуктивність; модель преміум-класу забезпечує розгін до 100 км/год за 6,7 с і офіційний запас ходу 439 км. Для порівняння, Jeep Avenger за такою ж ціною офіційно може проїхати 400 км.
#1 продовжує вражати всередині. Якість матеріалів на найвищому рівні, а інформаційно-розважальна система із сенсорним екраном швидко реагує та містить багато функцій.
Місця на задніх сидіннях також достатньо, адже сидіння відкидаються та складаються. Шкода, що в результаті простір для завантаження значно зменшується.
Переваги | Недоліки |
Чудова продуктивність
Продуманий, якісний інтер’єр
Високий рейтинг безпеки |
Маленький багажник Поривчаста їзда на низькій швидкості
Заплутана “медійка” |
5: Hyundai Santa Fe
7-місний Hyundai Santa Fe продовжує охоплювати майже всіх, хто шукає позашляховик із 7 місцями.
Незважаючи на те, що це один із найдоступніших автомобілів у своєму класі, його салон не здається дешевим; насправді, він досить елітний. Наприклад, найдешевша комплектація оснащена підігрівом шкіряних передніх сидінь, 10,3-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи та адаптивним круїз-контролем.
Це елітне відчуття продовжується на задніх сидіннях, тому що простір дуже вражаючий; навіть дорослим має бути комфортно в третьому ряду під час коротших подорожей.
Більше того, 1.6 T-GDi Hybrid чудово підходить для Santa Fe. Гаразд, можливо, це не найшвидший двигун, але він допомагає підтримувати низькі експлуатаційні витрати.
Переваги | Недоліки |
Сім місць для дорослих Насичена стандартна комплектація
Тривала гарантія |
Посередня динамика Шумоізоляція
Топове оздоблення коштує дорого |
4: Ford Puma
Якщо ви думаєте, що на позашляховиках нудно їздити, тоді Ford Puma може стати автомобілем, який змінить вашу думку.
Керувати Puma – одне задоволення щодня; він спритний як у місті, так і на звивистій заміській дорозі, а найкращий варіант (1,0-літровий двигун потужністю 153 к.с.) забезпечує велику тягову потужність.
Але як щодо економії палива? Що ж, зазначений двигун оснащено технологією м’якого гібриду, тобто невеликий електродвигун допомагає двигуну підвищити продуктивність і ефективність.
Переваги | Недоліки |
Чудове задоволення від водіння Поєднання потужності та економії палива
Великий салон продуманого дизайну |
Заднє сидіння не просторе Видимість могла б бути кращою
Volkswagen T-Roc комфортніший і тихіший |
3: Range Rover Sport
Небагато позашляховиків поєднують у собі розкіш і дорожні можливості так успішно, як Range Rover Sport. І іноді буває важко повірити, що він може зробити на бездоріжжі.
Однак Range Rover Sport справді кращий на дорозі. Гаразд, він не такий спортивний, як випливає з назви, але жорсткий контроль над кузовом означає, що він може проходити повороти краще, ніж повнорозмірний Range Rover, тоді як пневматична підвіска означає, що довгі поїздки по автомагістралі — дрібниці.
Також доступний широкий асортимент плавних двигунів. Фаворитом є 3,0-літровий рядний шестициліндровий дизельний двигун D300, який здається достатньо сильним, щоб витримувати свою вагу на будь-якій швидкості. Для службових автомобілів гібрид P460e є кращим варіантом.
Звичайно, автомобіль під ім’ям Range Rover має бути розкішним, а Sport – саме це. Посадка за кермом чудова, а салон просторий і красиво зібраний.
Переваги | Недоліки |
Range Rover за нижчою ціною Неймовірна прохідність по бездоріжжю
Фантастичний запас ходу на моделі PHEV |
Все одно дуже дорогий Суперники гостріші в їзді
Надійність Land Rover |
2: Volkswagen T-Roc
Якщо ви шукаєте невеликий кросовер, але бажаєте отримати високу посаду за кермом, мало хто з конкурентів зможе зрівнятися з Volkswagen T-Roc за відчуттями, які він подарує за кермом.
Він розмістить водія вище над дорогою, ніж конкуренти Seat Arona та Skoda Kamiq, а салон створює відчуття якості завдяки м’якому на дотик пластику, шкіряному керму та яскравим кольоровим вставкам.
T-Roc також приносить задоволення від керування завдяки мінімальному шуму вітру, акуратній керованості та ряду потужних, але ефективних двигунів. Фаворит – 1,0-літровий бензиновий агрегат початкового рівня потужністю 109 к.с., який забезпечує достатню тягову потужність за ці гроші.
Фактично, T-Roc має найбільше сенсу в стандартній комплектації, інакше він може стати дорогим.
Переваги | Недоліки |
Комфортна їзда та тиша на трасі Висока посадка
Хороший багажник за стандартами класу |
Сенсорні елементи керування Топова комплектація коштує багато
Незахоплива керованість |
1: Kia Sportage
Хоча на вибір є багато вражаючих сімейних позашляховиків, немає більш повного автомобіля, ніж Kia Sportage.
Для початку потрібно лише зайти всередину, щоб побачити, наскільки він вражаючий. Інтер’єр має дуже продуманий дизайн із солідним відчуттям та інтуїтивно зрозумілими елементами керування, а подвійні 12,3-дюймові екрани з трьома елементами обробки створюють справжній вау-ефект.
Також немає обмежень щодо кількості доступного простору. Sportage може з легкістю перевозити п’ятьох дорослих, а багажник є одним із найбільших у класі, особливо в бензиновій версії. Його об’єм становить 591 літр, що більше за Nissan Qashqai і Skoda Karoq.
Отже, напевно все це має певну ціну? Ну, не зовсім так, тому що Sportage насправді є найкращим у своїй 1,6-літровій бензиновій версії початкового рівня. Варто обрати саме цей варіант, оскільки він дешевший, ніж м’який гібрид, і лише незначно поступається йому з точки зору прискорення та економії палива.
Також варто звернути увагу й на комплектації, які пропонують підігрів сидінь (як передніх, так і задніх), передні сидіння з електричним регулюванням і безключовий доступ.
Переваги | Недоліки |
Базові комплектації мають велику цінність Розумний інтер’єр
Великий простір ззаду та у багажнику |
Гібридний бензиновий двигун гучний Панорамний дах обмежує простір
Жодних розумних функцій заднього сидіння |