Багато популярних малолітражних автомобілів можна придбати на вторинному ринку за прийнятними цінами. Деякі з них обіцяють задоволення від водіння, якісні інтер’єри та багато місця в багажниках, але якщо зробити вибір на користь ненадійної моделі можна опинитися в ситуаціях, коли доведеться дуже часто тягнутися до гаманця.
Британське аналітичне видання “WhatCar” провело дослідження, в рамках якого розкрило список з найменш міцних “малолітражок” на вторинному ринку своєї країни, від яких варто триматися подалі.
Список, що вийшов, цілком можна екстраполювати і на російські реалії, оскільки багато з машин, що ввійшли до нього, продаються і на нашій «вторинці».
Найгіршим варіантом для придбання у вживаному стані виявилася малолітражка Citroen C3 (2010-2016). Рейтинг надійності цієї моделі становив лише 53%, а головними проблемами були названі несправності кондиціонера та гальм.
Дещо краще справи йдуть у власників Ford Fiesta (2002-2008), надійність яких була оцінена в 65,5%. Основна скарга у бік таких машин стосується якості підвісок, кузова, а також вихлопної системи.
Замкнув трійку найгірших малолітражних автомобілів, від яких варто триматися подалі через високу кількість технічних несправностей, хетчбек Nissan Micra (2010-2016). Рейтинг надійності цієї моделі дорівнював 66,4%, а найнеприємнішими проблемами були названі поломки підвіски і вихід з ладу електрики.
Toyota, Honda і Subaru, а також інші японські бренди мають репутацію компаній, які роблять якісні…
Якщо автомобіль простояв усю зиму без руху, перед першим виїздом його необхідно ретельно перевірити. Тривалий…
Focus2Move представило звіт про найпопулярніші автомобільні бренди в США. Найпопулярнішим автомобілем на американському ринку за…
В Україні наразі працює близько 70 тисяч камер відеоспостереження, однак відсутність єдиного стандарту для їхньої…
Audi заявила про можливе зростання цін на автомобілі у США. Компанія обговорює, наскільки сильно доведеться…
Заклинювання рульового колеса – це не просто неприємність, а серйозна загроза безпеці. Якщо кермо перестає…
Leave a Comment