Нове покоління Volkswagen Passat було представлено лише в кузові універсалу. Але багатьох автолюбителів цікавило, як би виглядала новинка у вигляді седана.
Volkswagen вирішив припинити виробництво кузова седан для європейського Passat дев’ятого покоління, залишивши модель під кодовою назвою B9 доступною виключно як Variant (універсал). Хоча тепер точно не буде можливості придбати його, цілком природно задуматися про те, як могла б виглядати версія седана Passat 2024 року.
Седан Volkswagen Passat
Дизайнер під ніком Теоттл транспонував силует седана на новий Passat B9 Variant, взявши приклад з інших продуктів VW, таких як китайський Lamando L.
Результатом став напрочуд реалістичний і стильний чотиридверний автомобіль із витонченішою задньою частиною та аеродинамічним профілем. Хоча малоймовірно, що VW коли-небудь побудує седан Passat B9, візуалізація Теоттла дає спокусливе уявлення про те, що могло бути.
Незважаючи на те, що задні ліхтарі на всю ширину Lamando L чудово доповнювали б Passat, дизайнер вніс корективи, щоб узгодити графіку з графікою Variant. Крім того, він змінив інтегрований спойлер, щоб надати йому більш традиційного вигляду, відхилившись від дизайну ліфтбека Lamando L.
Уявний седан Passat B9 зберігає ту саму колісну базу 2841 мм, що й Variant, що є загальною характеристикою для таких переробок. Компромісом для більш витонченого зовнішнього вигляду буде дещо зменшений простір багажника, який, ймовірно, буде меншим за 690-літровий об’єм у Variant.
Під капотом
Якби такий автомобіль коли-небудь існував, він би поділив варіанти трансмісії зі своїм більш практичним аналогом. Ці варіанти включають різноманітні бензинові, дизельні, м’які гібридні та гібридні конфігурації.
Серед них PHEV виділяється як найбільш технологічно передовий. Він поєднує в собі 1,5-літровий двигун TSI з турбонаддувом, один електродвигун і більший акумулятор ємністю 19,7 кВт-год, що забезпечує максимальну потужність 268 к.с. (200 кВт) і запас ходу на повністю електричному двигуні 100 км.