Коли справа доходить до естетичної ідентичності, Jeep легко запам’ятати як одного із найхарактерніших дизайнерських автовиробників на ринку. Не дивно, що прямолінійні форми та міцний зовнішній вигляд були важливою частиною візуального підпису автомобілів компанії протягом десятиліть і залишатимуться такими на довгі роки.
У недавньому інтерв’ю Top Gear дизайнер Даніеле Калоначі (що відповідає, зокрема, за проект Jeep Avenger) сказав, що компанія прагне зберегти свою ідентичність і залишиться твердою у стратегії.
“Є багато компаній по всьому світу, які потрапляють у світ кросоверів, але Jeep, як і раніше, буде … квадратним”, – сказав він.
Навіть у часи повсюдної електрифікації Jeep продовжуватиме робити велику ставку на прямолінійніші лінії дизайну кузова, щоб зробити «клієнтів щасливими». Сам Avenger, що продається в Європі як електромобіль, є прикладом цього. Навіть сучасний та зроблений для міського використання, він зберіг ідентичність у дизайні.
Те саме стосується Recon, представленої минулого року концепції майбутнього позашляховика марки. Це буде повністю електрична модель із зовнішнім виглядом, натхненним Wrangler. Фари квадратної форми, плоский дах та прямі складки добре характеризують ідентичність бренду. Серійне виробництво розпочнеться наступного року.
Компанія Subaru через свого топ-менеджера в Австралії Блера Ріда минулої зими обіцяла, що підготує наступника…
Увімкнути рециркуляцію повітря в машині здається таким простим — натискаєш кнопку, і все. Але особливо…
Корейський автовиробник Kia ухвалив рішення, що в його лінійці є місце для ще одного субкомпактного…
При купівлі уживаного автомобіля буває дуже складно виявити можливі проблеми із двигуном. Однак для цього…
Седан чи купе, кросовер чи мінівен, ліфтбек чи спортвагон: у різноманітності класів розібратися все складніше.…
Opel офіційно спростував чутки про те, що випуск довгоочікуваної електричної моделі Manta скасовано. Всупереч очікуванням,…
Leave a Comment