Коли справа доходить до естетичної ідентичності, Jeep легко запам’ятати як одного із найхарактерніших дизайнерських автовиробників на ринку. Не дивно, що прямолінійні форми та міцний зовнішній вигляд були важливою частиною візуального підпису автомобілів компанії протягом десятиліть і залишатимуться такими на довгі роки.
У недавньому інтерв’ю Top Gear дизайнер Даніеле Калоначі (що відповідає, зокрема, за проект Jeep Avenger) сказав, що компанія прагне зберегти свою ідентичність і залишиться твердою у стратегії.
“Є багато компаній по всьому світу, які потрапляють у світ кросоверів, але Jeep, як і раніше, буде … квадратним”, – сказав він.
Навіть у часи повсюдної електрифікації Jeep продовжуватиме робити велику ставку на прямолінійніші лінії дизайну кузова, щоб зробити «клієнтів щасливими». Сам Avenger, що продається в Європі як електромобіль, є прикладом цього. Навіть сучасний та зроблений для міського використання, він зберіг ідентичність у дизайні.
Те саме стосується Recon, представленої минулого року концепції майбутнього позашляховика марки. Це буде повністю електрична модель із зовнішнім виглядом, натхненним Wrangler. Фари квадратної форми, плоский дах та прямі складки добре характеризують ідентичність бренду. Серійне виробництво розпочнеться наступного року.
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Leave a Comment