Коли справа доходить до естетичної ідентичності, Jeep легко запам’ятати як одного із найхарактерніших дизайнерських автовиробників на ринку. Не дивно, що прямолінійні форми та міцний зовнішній вигляд були важливою частиною візуального підпису автомобілів компанії протягом десятиліть і залишатимуться такими на довгі роки.
У недавньому інтерв’ю Top Gear дизайнер Даніеле Калоначі (що відповідає, зокрема, за проект Jeep Avenger) сказав, що компанія прагне зберегти свою ідентичність і залишиться твердою у стратегії.
“Є багато компаній по всьому світу, які потрапляють у світ кросоверів, але Jeep, як і раніше, буде … квадратним”, – сказав він.
Навіть у часи повсюдної електрифікації Jeep продовжуватиме робити велику ставку на прямолінійніші лінії дизайну кузова, щоб зробити «клієнтів щасливими». Сам Avenger, що продається в Європі як електромобіль, є прикладом цього. Навіть сучасний та зроблений для міського використання, він зберіг ідентичність у дизайні.
Те саме стосується Recon, представленої минулого року концепції майбутнього позашляховика марки. Це буде повністю електрична модель із зовнішнім виглядом, натхненним Wrangler. Фари квадратної форми, плоский дах та прямі складки добре характеризують ідентичність бренду. Серійне виробництво розпочнеться наступного року.
Компанія Porsche оголосила про рекорд на Шанхайському автодромі в жовтні 2024 року. За даними Xiaomi,…
В Україні багато водіїв звикли самостійно мити, обслуговувати або ремонтувати свої авто у дворах будинків…
Toyota робить черговий крок у бік масштабної електрифікації, оголосивши про партнерство із LG Energy Solution…
Зимове миття машини - це не тільки питання чистоти, але й важливий захід захисту кузова…
Президент США Дональд Трамп анонсував введення нових мит на низку товарів, зокрема 25%-вих мит на…
Toyota представила Urban Cruiser 2025, повністю електричний кросовер, який надійде у продаж у Великій Британії…
Leave a Comment