Авто

У Toyota розповіли про акумулятори для електромобілів наступного покоління

Share

Після анонсу нового заводу з виробництва акумуляторних електромобілів, який почне випускати нові моделі в 2026 році, Toyota розкрила подробиці про нові, вдосконалені батареї, які живитимуть її електромобілі наступного покоління. Японський автовиробник покладатиметься на чотири типи акумуляторів наступного покоління, три з новими технологіями з рідким електролітом та один з технологією твердотільних акумуляторів.

Toyota заявляє, що ці батареї будуть живити 1,7 мільйонів з 3,5 мільйонів електромобілів, які японська марка планує продавати по всьому світу до 2030 року. Нове покоління акумуляторних технологій стане ключем до залучення ширшої клієнтської бази.

Батареї з рідким електролітом, які є основною технологією акумуляторів для електромобілів, в даний час допрацьовуються інженерами марки, у тому числі ведуться роботи над збільшенням щільності енергії, конкурентоспроможності витрат і швидкості зарядки.

Три основних типи акумуляторів, що перебувають у стадії розробки, називаються Performance, Popularization та High-Performance. Планується, що батарея Performance з літій-іонним хімічним складом дебютує в електромобілях Toyota наступного покоління з 2026 року, збільшивши запас ходу до більш ніж 800 км за допомогою покращеної аеродинаміки автомобіля та зниження ваги. Очікується, що батарея Performance також забезпечить 20-відсоткове зниження витрат у порівнянні з нинішніми та швидкий час заряджання – не більше 20 хвилин.

Батарея Popularization матиме літій-залізо-фосфатний (LFP) хімічний склад і буде дешевшою, хоч і високоякісною. Очікується, що акумулятор, створений з використанням біполярної технології, яку Toyota вперше застосувала для своїх нікель-металогідридних (NiMH) акумуляторів, вийде на ринок у 2026-2027 роках.

Автовиробник очікує, що нова технологія акумуляторів забезпечить 20-відсоткове збільшення запасу ходу в порівнянні з Toyota bZ4X та 40-відсоткове зниження вартості порівняно з нинішнім електричним позашляховиком.

Третій тип батареї з рідким електролітом, званий High-Performance, використовує літій-іонний хімічний склад у поєднанні з катодом з високим вмістом нікелю для досягнення запасу ходу понад 1000 км у поєднанні з покращеною аеродинамікою та зниженою вагою автомобіля. Toyota очікує подальшого зниження вартості цієї батареї на 10 відсотків, порівняно з батареєю Performance. Дебют цієї батареї заплановано на 2027-2028 роки.

Що стосується твердотільних батарей, Toyota стверджує, що здійснила прорив щодо довговічності цієї технології. Твердотілі літій-іонні батареї компанії мають твердий електроліт, який, як кажуть, забезпечує швидший рух іонів і більшу стійкість до високих напруг і температур.

В результаті ці акумулятори підходять для швидкого заряджання та розряджання. Такі батареї мають коротший час автономної роботи, але Toyota стверджує, що подолала цю проблему.

За словами Toyota, мета полягає в тому, щоб твердотілі батареї були готові до комерційного використання до 2027-2028 років в електромобілях наступного покоління. Toyota очікує, що її перша твердотільна батарея забезпечить 20-відсоткове збільшення запасу ходу порівняно з батареєю Performance – приблизно 1 000 км – та час швидкої зарядки від 10 до 80 відсотків приблизно за 10 хвилин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

У Києві планують замінити лежачих поліцейських новими засобами контролю швидкості

У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…

09.11.2024

Range Rover Sport позбувся V8 і став суттєво дешевшим

Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…

09.11.2024

Mercedes-Benz показала прототип електричного CLA

Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…

09.11.2024

Tesla скасувала плани на випуск доступного електромобіля

Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…

09.11.2024

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024