Питання про те, чи потрібно міняти масло у двигуні після обкатки нового автомобіля, є предметом постійних суперечок. У минулому обкатка вважалася критично важливою через менш точне виготовлення деталей і більш низьку якість олій. Однак досягнення в галузі технологій та поліпшення виробничих процесів порушили питання необхідності традиційного періоду притирання.
З появою верстатів з ЧПУ та точніших технологій виготовлення двигуни стали більш ефективними та навантаженими. Хімічна промисловість також запровадила ефективні присадки для покращення якості олії. Через війну потреба у традиційних процедурах обкатки зменшилася.
До речі, рівень останнього залежить від виробника. Деякі компанії виробляють деталі з високою точністю, забезпечуючи стабільні розміри, що відповідають суворим стандартам якості. З іншого боку, деяким деталям від виробників, особливо з певних регіонів, може знадобитися більше часу на притирання (налаштування оптимальних параметрів).
Незважаючи на досягнення, певний рівень притирання залишається неминучим через фізику. Мікрони стружки утворюються на початкових етапах роботи двигуна, і поки фільтр уловлює більшу їх частину, частина неминуче досягає парів тертя, згодом сприяючи їхньому зносу. Щоб звести до мінімуму це, може бути розумно замінити масло та фільтр трохи раніше, ніж у рекомендований виробником інтервал.
Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…
Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…
Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…
У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…
Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…
На початку грудня Hyundai представив довгоочікуване нове покоління кросовера Palisade – автомобіля, який відомий у…
Leave a Comment