Питання про те, чи потрібно міняти масло у двигуні після обкатки нового автомобіля, є предметом постійних суперечок. У минулому обкатка вважалася критично важливою через менш точне виготовлення деталей і більш низьку якість олій. Однак досягнення в галузі технологій та поліпшення виробничих процесів порушили питання необхідності традиційного періоду притирання.
З появою верстатів з ЧПУ та точніших технологій виготовлення двигуни стали більш ефективними та навантаженими. Хімічна промисловість також запровадила ефективні присадки для покращення якості олії. Через війну потреба у традиційних процедурах обкатки зменшилася.
До речі, рівень останнього залежить від виробника. Деякі компанії виробляють деталі з високою точністю, забезпечуючи стабільні розміри, що відповідають суворим стандартам якості. З іншого боку, деяким деталям від виробників, особливо з певних регіонів, може знадобитися більше часу на притирання (налаштування оптимальних параметрів).
Незважаючи на досягнення, певний рівень притирання залишається неминучим через фізику. Мікрони стружки утворюються на початкових етапах роботи двигуна, і поки фільтр уловлює більшу їх частину, частина неминуче досягає парів тертя, згодом сприяючи їхньому зносу. Щоб звести до мінімуму це, може бути розумно замінити масло та фільтр трохи раніше, ніж у рекомендований виробником інтервал.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment