Питання про те, чи потрібно міняти масло у двигуні після обкатки нового автомобіля, є предметом постійних суперечок. У минулому обкатка вважалася критично важливою через менш точне виготовлення деталей і більш низьку якість олій. Однак досягнення в галузі технологій та поліпшення виробничих процесів порушили питання необхідності традиційного періоду притирання.
З появою верстатів з ЧПУ та точніших технологій виготовлення двигуни стали більш ефективними та навантаженими. Хімічна промисловість також запровадила ефективні присадки для покращення якості олії. Через війну потреба у традиційних процедурах обкатки зменшилася.
До речі, рівень останнього залежить від виробника. Деякі компанії виробляють деталі з високою точністю, забезпечуючи стабільні розміри, що відповідають суворим стандартам якості. З іншого боку, деяким деталям від виробників, особливо з певних регіонів, може знадобитися більше часу на притирання (налаштування оптимальних параметрів).
Незважаючи на досягнення, певний рівень притирання залишається неминучим через фізику. Мікрони стружки утворюються на початкових етапах роботи двигуна, і поки фільтр уловлює більшу їх частину, частина неминуче досягає парів тертя, згодом сприяючи їхньому зносу. Щоб звести до мінімуму це, може бути розумно замінити масло та фільтр трохи раніше, ніж у рекомендований виробником інтервал.
У автомобільній індустрії рідко трапляється, щоб великий виробник публічно визнавав помилку та переглядав рішення про…
Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…
Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…
CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…
Ручна коробка поступово зникає з нових автомобілів, але на вторинному ринку вона ще доступна. Продавці…
Національне управління безпекою дорожнього руху США (NHTSA) оголосило відгук електромобілів Nissan Leaf 2021 та 2022…
Leave a Comment