Статті

Названо 10 причин чому двигун автомобіля може перегріватися

Системи охолодження сучасних машин чітко та стабільно підтримують робочу температуру двигуна. Але часом і вони дають збій. Іноді через конструктивні особливості авто, а частіше через неуважність водія. Ми назвали 10 причин, чому двигун може перегріватися.

Мало антифризу . Причиною можуть стати поступове випарювання води з антифризу, витоку в з’єднаннях шлангів, мікротріщини охолодження радіатора або обігрівача і навіть елементів двигуна.

Несправний водяний насос . Іноді крильчатка на валу починає прокручуватися, і циркуляція антифризу припиняється, або ламаються пластикові лопаті.

Прослизання або обрив ременя . Це може призвести до зупинки насоса та миттєвого перегріву двигуна.

Заклинив термостат . Іноді він «закисає» у проміжному положенні – тоді двигун може перегріватись у жорстких режимах. Наприклад, при жарі та в пробках.

Негерметична пробка радіатора . При нагріванні тиск у системі охолодження зростає. А клапан, розташований у пробці радіатора або розширювального бачка, підтримує його в межах 0,8-1,6 бар. Такий тиск запобігає кавітації крильчатки насоса та підвищує температуру кипіння антифризу. Якщо пробка радіатора (розширювального бачка) закрита нещільно або втратила герметичність, двигун закипить у спеку вже при невеликому навантаженні.

Забита система охолодження . Якщо водій вчасно не змінює антифіріз, або заливає не рекомендований виробником склад, або доливає в систему воду з домішками, в рідині накопичуються продукти корозії, згодом вони забивають канали радіатора, що викликає перегрів.

Брудний радіатор . Варто зазначити, що радіатор забивається не лише зсередини, та й зовні. Улюблене місце скупчення бруду між радіаторами двигуна і кондиціонера. «Прокладка», що утворилася, по структурі нагадує повсть, просочена рідкою глиною, що пролетіла крізь стільники. Таке щільне забруднення надійно перекриває шлях повітряного потоку.

Не працює електровентилятор або віскомуфта . Якщо несправні електровентилятори або ланцюги їх увімкнення (запобіжники та реле), мотор швидко перегріється.

Неправильний бензин . Якщо залити бензин з низьким октановим числом, система керування двигуном, орієнтуючись на датчик детонації, виставить максимально пізнє запалення. При цьому пальне догоряє вже при робочому ході у всьому обсязі циліндра. Через це стінки циліндрів інтенсивніше нагріваються і двигун перегрівається.

Захисту двигуна та радіаторів . Багато власників кросоверів та легкових авто захищають моторний відсік щитом знизу та встановлюють за радіаторними ґратами часті сіточки від каміння та мух. Вони захищають вузли та агрегати від пошкоджень, але при цьому погіршують обдування ДВЗ і можуть стати причиною перегріву двигуна, а також знизити ресурс АКП або варіатора.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Топ-5 перевірених кросоверів, якщо не хочеться китайський автомобіль

Китайські кросовери сьогодні активно завойовують ринок - вони яскраві, з величезними екранами і привабливою ціною,…

26.08.2025

Opel відмовилася від жорстких термінів переходу на електромобілі

Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…

26.08.2025

Як за мінімальні гроші покращити шумоізоляцію авто

Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…

26.08.2025

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025