Робота двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) супроводжується постійним виділенням тепла у величезному обсязі. Щоб не зіткнутися з перегрівом двигуна, використовується спеціальна система охолодження: її завдання полягає у збереженні робочої температури двигуна на позначці 85-105 градусів. Однак ця частина складна, будь-якої миті здатна дати збій, що супроводжується нарощуванням температур до граничних позначок, а це викликає поломки, що потребують особливого ремонту.
Не завжди, якщо перегрівся двигун, наслідки виявляться непоправними. Це залежить від рівня нагрівання:
В автосервісі швидко з’ясують причини перегріву двигуна, займуться з усуненням, щоб двигун повернувся в штатну роботу. Це потрібно зробити якомога раніше, щоб не викликати негативних наслідків у майбутньому.
Сучасні ДВС з турбонаддувом виявляються найчутливішими. У зоні ризику та тюнінговані двигуни.
Є можливість запобігти перегріванню. Потрібно відстежувати показник температури антифризу. Є ще кілька ознак перегріву, що намітився:
Щоб достовірно визначити причини перегріву двигуна та способи його усунення необхідно зрозуміти, як влаштований цей агрегат. Транспортний засіб та мотор у ньому – це механізми посиленої відповідальності, які потребують регулярного обслуговування, а завдання власника не чекати повної зупинки в пробці. Отже, є такі причини перегріву двигуна автомобіля:
Поломки компонентів системи охолодження . Кожен елемент має власне завдання. Наприклад, відповідальність термостата – це перемикання руху охолоджуючої рідини між контурами: щоб швидко прогріти двигун вона проходить по меншому контуру, а коли температура дійде до показника робочої – по великому, тобто через радіатор. При застряганні термостата в початковому положенні середовище швидко перегрівається, адже воно не переходить у радіатор. Іноді причина ховається в помпі, що зламалася, в окремому патрубку. Датчик температури також може зламатися. Двигун перегрівається на неодружених оборотах через поломку вентилятора.
Щоб не виникало питань із перегріванням двигуна, потрібно постійно відстежувати технічний стан агрегатів авто , вчасно бувати на СТО. Водія повинні насторожити будь-які зміни в роботі двигуна (складності із запуском, стукіт, сторонні звуки та інше). Потрібно стежити за рівнем рідини в бачку, не допускаючи його падіння нижче заданої позначки.
Коли виникає така ситуація, важливо знати, що робити? Перегрів який завжди визначається за непрямими ознаками, вирішувати проблеми рекомендується у міру виникнення. Основне завдання не дати двигуну зламатися.
Якщо пара перестала йти, а в бачку припинилося вирування, можна оцінити поточну ситуацію. За відсутності досвіду в ремонті авто буде складно зрозуміти причину перегріву. Рекомендується оцінити вигляд деталей під капотом.
Часто відсутні зовнішні ознаки, тому варто просто долити антифриз до розширювального бачка, а потім продовжити поїздку.
Перше, що слід оцінити, це стан радіатора кондиціонера. При русі сильні потоки зустрічного повітря сильно впливають на нього, а при включеному в цей час приладі основне навантаження потрапляє на нього, що призводить до нагрівання. За наявності захисних грат, скупчення сміття та бруду призводить до утворення забруднень, що ускладнює обдування вузлів автомобіля. За відсутності якісного обдування температура ДВЗ піднімається.
Якщо виникло питання, чому двигун перегрівається при включенні кондиціонера, то найпростіше вирішення проблеми полягає в оптимізації догляду за конденсором і радіатором. Їх потрібно промивати холодною водою, а якісь важкодоступні забруднення прибирати підручними засобами.
У системі кондиціювання повинен бути достатній рівень фреону, як і рідини, що охолоджує, в системі охолодження. Якщо є пошкодження стільників радіатора, то потрібна його повна заміна.
Вище описано, як зрозуміти, що двигун перегрівся, але при цьому потрібно якось дістатися місця ремонту. Зазвичай неприємність трапляється у спеку. Є рекомендації, які допоможуть дістатися майстерні. Потрібно увімкнути обігрівач на максимум. Це дозволить відвести тепло від системи охолодження за допомогою печі, але зростає ризик самим скипіти. Їхати треба на мінімальних оборотах, щоб знизити навантаження на ДВЗ.
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment