Статті

Експерти розповіли чим старі ДВЗ кращі за нові

Share

Досі водії з великим досвідом згадують старі двигуни, які за належного догляду ходили до 1 000 000 км! За радянських часів машини купували на все життя, і можна вважати одне – на той час імпортні та вітчизняні авто збирали з високою якістю і справді служили тривалий час без серйозних поломок. Чим вони котирувалися?

Атмосферний двигун

У той час про турбування двигунів просто не чули. Нагнітальний компресор хіба що використовувався в спортивних версіях авто! У серійних авто переважно використовували найпростіші атмосферні двигуни, які вирізнялися простотою, надійністю і непоганою прийомистістю. Про надійність можна сказати таке – знамениті двигуни від “Москвичів” УЗАМ-412 за кількох капітальних ремонтів ходили щонайменше 250 000, а часом – і ще довше!

Чавунний блок циліндрів

Сучасні алюмінієві двигуни попри всі свої переваги – легкість, підвищену теплопровідність і дешевизну – мають один істотний недолік – ходять вони не більше 250 000 км, оскільки зносостійкий шар на циліндрах повністю сточується. А щодо чавунних блоків циліндрів, то з них можна було зняти гільзи, прибрати еліпс на токарному верстаті і повторно використовувати.

Ремонтний комплект

У магазинах на той час продавали до 3-х ремонтних комплектів, які змінювалися в міру необхідності. Вартість цих ремонтних комплектів залишалася на низькому рівні, а досвідчений моторист міг перебрати двигун так якісно, що двигун ходив довгий час. Дизельні ДВЗ мали пробіг до 1 000 000 кілометрів, тоді як двигун від “ЗІЛ-130” міг ходити за умови капітального ремонту до 400 000 км, що в наш час вважається просто фантастикою, оскільки сучасні ДВЗ мають ресурс експлуатації не більше 150 000-250 000 км!

Електроніка

У старих карбюраторних машинах взагалі не було електроніки. Навіть якщо завод TSMC у Тайвані повністю встане, то це жодним чином не відіб’ється на старих двигунах – вони, як і раніше, стабільно працюватимуть. До слова можна сказати, машини на перегонах Nascar і вони мають потужність до 850 кінських сил і оснащуються найпростішими карбюраторними ДВЗ!

Карбюратор

Наявність карбюратора в наш час можна вважати деяким анахронізмом, але в спортивних автомобілях компанії “Феррарі” тривалий час використовували двокамерні карбюратори компанії “Вебер”, які і зараз вважаються в ходу – вони прості, надійні та забезпечують чудове змішування бензину і повітря. Але за умови ретельного регулювання! Якщо знайти досвідченого карбюраторника, який продує повітрям жиклери і ретельно відрегулює параметри карбюратора, то можна заздалегідь порахувати одне – таке обладнання зможе працювати довго і не ламатися.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Як не потрапити в аварію на зимовій дорозі: 5 важливих порад для водіїв

У зимовий час багато водіїв стають акуратнішими на дорозі. У цьому такий стиль управління який…

20.12.2024

Нові технології BMW: у січні покажуть інноваційні надширокі екрани для електрокарів

Концерн BMW анонсував свою головну прем’єру для виставки електроніки CES, яка відбудеться в січні у…

20.12.2024

Чому аварійна сигналізація може обійтись водієві дорого: роз’яснення експертів

На перший погляд, кнопка з червоним трикутником здається простою, але за її створенням стоять роки…

20.12.2024

Рейтинг найкращих авто в Китаї: іноземні моделі вийшли в лідери

У Китаї назвали переможців конкурсу "Автомобіль 2025 року". В одній з головних номінацій, за найкращий…

20.12.2024

Tesla Model Y з трьома рядами сидінь вийде раніше очікуваного

Tesla готується до виходу оновленої версії електромобіля Model Y, який використовує внутрішнє позначення Juniper. Що…

19.12.2024

Електромобіль Toyota bZ4X подешевшав після оновлення

Електричний кросовер Toyota bZ4X 2025 року став доступнішим і отримав нову стильну версію. Тепер у…

19.12.2024