Досі водії з великим досвідом згадують старі двигуни, які за належного догляду ходили до 1 000 000 км! За радянських часів машини купували на все життя, і можна вважати одне – на той час імпортні та вітчизняні авто збирали з високою якістю і справді служили тривалий час без серйозних поломок. Чим вони котирувалися?
У той час про турбування двигунів просто не чули. Нагнітальний компресор хіба що використовувався в спортивних версіях авто! У серійних авто переважно використовували найпростіші атмосферні двигуни, які вирізнялися простотою, надійністю і непоганою прийомистістю. Про надійність можна сказати таке – знамениті двигуни від “Москвичів” УЗАМ-412 за кількох капітальних ремонтів ходили щонайменше 250 000, а часом – і ще довше!
Сучасні алюмінієві двигуни попри всі свої переваги – легкість, підвищену теплопровідність і дешевизну – мають один істотний недолік – ходять вони не більше 250 000 км, оскільки зносостійкий шар на циліндрах повністю сточується. А щодо чавунних блоків циліндрів, то з них можна було зняти гільзи, прибрати еліпс на токарному верстаті і повторно використовувати.
У магазинах на той час продавали до 3-х ремонтних комплектів, які змінювалися в міру необхідності. Вартість цих ремонтних комплектів залишалася на низькому рівні, а досвідчений моторист міг перебрати двигун так якісно, що двигун ходив довгий час. Дизельні ДВЗ мали пробіг до 1 000 000 кілометрів, тоді як двигун від “ЗІЛ-130” міг ходити за умови капітального ремонту до 400 000 км, що в наш час вважається просто фантастикою, оскільки сучасні ДВЗ мають ресурс експлуатації не більше 150 000-250 000 км!
У старих карбюраторних машинах взагалі не було електроніки. Навіть якщо завод TSMC у Тайвані повністю встане, то це жодним чином не відіб’ється на старих двигунах – вони, як і раніше, стабільно працюватимуть. До слова можна сказати, машини на перегонах Nascar і вони мають потужність до 850 кінських сил і оснащуються найпростішими карбюраторними ДВЗ!
Наявність карбюратора в наш час можна вважати деяким анахронізмом, але в спортивних автомобілях компанії “Феррарі” тривалий час використовували двокамерні карбюратори компанії “Вебер”, які і зараз вважаються в ходу – вони прості, надійні та забезпечують чудове змішування бензину і повітря. Але за умови ретельного регулювання! Якщо знайти досвідченого карбюраторника, який продує повітрям жиклери і ретельно відрегулює параметри карбюратора, то можна заздалегідь порахувати одне – таке обладнання зможе працювати довго і не ламатися.
У зимовий час багато водіїв стають акуратнішими на дорозі. У цьому такий стиль управління який…
Концерн BMW анонсував свою головну прем’єру для виставки електроніки CES, яка відбудеться в січні у…
На перший погляд, кнопка з червоним трикутником здається простою, але за її створенням стоять роки…
У Китаї назвали переможців конкурсу "Автомобіль 2025 року". В одній з головних номінацій, за найкращий…
Tesla готується до виходу оновленої версії електромобіля Model Y, який використовує внутрішнє позначення Juniper. Що…
Електричний кросовер Toyota bZ4X 2025 року став доступнішим і отримав нову стильну версію. Тепер у…
Leave a Comment