Досі водії з великим досвідом згадують старі двигуни, які за належного догляду ходили до 1 000 000 км! За радянських часів машини купували на все життя, і можна вважати одне – на той час імпортні та вітчизняні авто збирали з високою якістю і справді служили тривалий час без серйозних поломок. Чим вони котирувалися?
У той час про турбування двигунів просто не чули. Нагнітальний компресор хіба що використовувався в спортивних версіях авто! У серійних авто переважно використовували найпростіші атмосферні двигуни, які вирізнялися простотою, надійністю і непоганою прийомистістю. Про надійність можна сказати таке – знамениті двигуни від “Москвичів” УЗАМ-412 за кількох капітальних ремонтів ходили щонайменше 250 000, а часом – і ще довше!
Сучасні алюмінієві двигуни попри всі свої переваги – легкість, підвищену теплопровідність і дешевизну – мають один істотний недолік – ходять вони не більше 250 000 км, оскільки зносостійкий шар на циліндрах повністю сточується. А щодо чавунних блоків циліндрів, то з них можна було зняти гільзи, прибрати еліпс на токарному верстаті і повторно використовувати.
У магазинах на той час продавали до 3-х ремонтних комплектів, які змінювалися в міру необхідності. Вартість цих ремонтних комплектів залишалася на низькому рівні, а досвідчений моторист міг перебрати двигун так якісно, що двигун ходив довгий час. Дизельні ДВЗ мали пробіг до 1 000 000 кілометрів, тоді як двигун від “ЗІЛ-130” міг ходити за умови капітального ремонту до 400 000 км, що в наш час вважається просто фантастикою, оскільки сучасні ДВЗ мають ресурс експлуатації не більше 150 000-250 000 км!
У старих карбюраторних машинах взагалі не було електроніки. Навіть якщо завод TSMC у Тайвані повністю встане, то це жодним чином не відіб’ється на старих двигунах – вони, як і раніше, стабільно працюватимуть. До слова можна сказати, машини на перегонах Nascar і вони мають потужність до 850 кінських сил і оснащуються найпростішими карбюраторними ДВЗ!
Наявність карбюратора в наш час можна вважати деяким анахронізмом, але в спортивних автомобілях компанії “Феррарі” тривалий час використовували двокамерні карбюратори компанії “Вебер”, які і зараз вважаються в ходу – вони прості, надійні та забезпечують чудове змішування бензину і повітря. Але за умови ретельного регулювання! Якщо знайти досвідченого карбюраторника, який продує повітрям жиклери і ретельно відрегулює параметри карбюратора, то можна заздалегідь порахувати одне – таке обладнання зможе працювати довго і не ламатися.
Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…
Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Nissan розглядає перенесення до половини виробництва кросовера Rogue із американських заводів до Японії. Це рішення…
Leave a Comment