Названо 7 фатальних помилок при заміні масла у двигуні

0
191

Заміна масла та масляного фільтра у двигуні автомобіля – це досить проста сервісна операція. Однак треба пам’ятати про кілька важливих моментів, щоб випадково не занапастити силовий агрегат і не потрапити на дорогий ремонт. Експерти журналу «За кермом» перерахували сім фатальних помилок при заміні масла у двигуні.

Великі інтервали між замінами

Міняти масло в двигуні згідно з інструкцією автовиробника – не завжди добре. Зазвичай сервісний інтервал сягає 15 тис. км. А для більшості автомобілів це дуже багато. Навіть хороші синтетичні масла ефективно працюють 250–300 мотогодин. Середня швидкість у машини, яка часто експлуатується за міськими пробками, становить приблизно 25 км/год. Відповідно, масла бажано оновлювати кожні 7,5 тис. км пробігу.

Халатне обслуговування

Масла можуть не замінити взагалі. Причому такі випадки трапляються у гаражних автосервісах, а й в офіційних дилерів. Фільтр зовні протруть, а що масло чорне, далеко не кожен клієнт помітить. Або, наприклад, можуть замість рекомендованого автовиробником масла залити щось подешевше та простіше.

Невідповідне масло

Тут йдеться про ті випадки, коли в двигун заливають масло, що відрізняється за рівнем якості та в’язкості від рекомендованого, або навіть підроблене. Якщо підбираєте масло самостійно, то важливо дотримуватися вимог автовиробника. Експерти нагадали, що найменше підробляють масла вітчизняних виробників. А також мало розкручені продукти європейських, канадських, корейських та японських марок.

Неякісний фільтр

Важливо пам’ятати, що масляні фільтри підробляють не рідше, ніж саме масло. І такі розхідники зазвичай погано виконують свої обов’язки. Невідфільтрована робоча рідина прискорює зношування деталей газорозподільного механізму, шатунно-поршневої групи, колінвала, а також може вивести з ладу актюатори системи управління фазами.

Непотрібні промивання

Деякі автовласники при кожній заміні масла використовують всілякі промивання. Наприклад, так звані «п’ятихвилинки». Експерти пояснюють, що в цьому немає необхідності, якщо регулярно міняти масло в двигуні, дотримуючись укорочених інтервалів, про які йшлося вище. У цих випадках, промивання – це даремно витрачені час та гроші.

Додаткові присадки

Нормально працюючого силового агрегату, в якому циркулює високоякісне масло, присадки не потрібні. А якщо почався масложер, з’явилися стуки, викликані перекладкою поршнів, витягнувся ланцюг і розрегульовані клапани, то ніякі чудо-засоби не допоможуть, зазначають фахівці. Двигун потрібно ремонтувати.

На доливку

Купуючи масло або замінивши його на сервісі, бажано взяти в запас хоча б літр того ж. Навіть якщо мотор не страждає масложором, при зміні режиму експлуатації витрата може стати відчутною, а доливати масло краще так само, як залито в моторі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!