Статті

Експерти розвіяли найпопулярніші міфи про електромобілі

Share

Експерти назвали найпопулярніші міфи про електромобілі та розповіли, чому варто перестати вірити в них. Про це повідомили на сайті Insider.

Більшість автолюбителів не готові пересідати на електромобілі, оскільки вважають їх незавершеним типом авто. Проте ці автомобілі мають безліч переваг.

Найпопулярніші міфи про електромобілі:

Міф 1 — всі електромобілі дорогі

Середня вартість електромобілів дійсно вища за традиційні автомобілі з ДВЗ. Причина полягає в обмеженій кількості моделей. Не всі автовиробники випускають електрокари.

Слід зазначити, що з часом з’являється все більше електричних моделей у бюджетному сегменті. Повний перехід деяких автовиробників на електромобілі також свідчить, що середня вартість таких авто скоро знизиться.

Також варто враховувати податкові пільги у багатьох країнах світу. Вони дозволяють сильно заощадити на купівлі нових та вживаних електромобілів.

Міф 2 — в електромобілів малий запас ходу

Більшість автомобілістів вважають, що їм потрібний автомобіль з великим запасом ходу. Саме тому потенційних покупців відлякують моделі, здатні проїхати лише близько 400 км на одному заряді.

Дослідження показали, що у середньому водії щодня проїжджають близько 160 км. Лише зрідка вони вирушають у далекі поїздки.

Кількість зарядних станцій у всьому світі значно зростає. Тому навіть у довгій поїздці ризик залишитися віч-на-віч з розрядженим електромобілем досить низький. Для повсякденних поїздок багатьом людям буде достатньо й домашньої зарядної станції.

Міф 3 — зарядка електромобіля займає занадто багато часу

Зарядка електромобілів дійсно займає більше часу, ніж заправлення автомобіля паливом. Проте це не так довго, як може здатися, на перший погляд.

Варто враховувати, що існують зарядні станції з підтримкою швидкої зарядки. Вони дозволяють повністю зарядити електромобіль лише за кілька годин.

Міф 4 — електромобілі важко знайти у продажу

Кількість електромобілів на ринку все ще значно менша, ніж традиційних автомобілів. Попри це знайти відповідний електрокар у продажу не важко.

Автосалони активніше отримують нові електричні моделі. Більше не потрібно чекати на новий електромобіль кілька місяців, перш ніж він з’явиться, як це було кілька років тому.

Міф 5 — електромобілі повільні

Електромобілі важать набагато більше, ніж бензинові та дизельні автомобілі через акумуляторні батареї. Проте це компенсується високою віддачею силової установки.

Сучасні електромобілі в середньому потужніші за своїх конкурентів з ДВЗ. Навіть бюджетні моделі можуть запропонувати гідний рівень розгону з місця.

Міф 6 — електромобілі завдають навколишньому середовищу такої ж шкоди, як і авто з ДВЗ

Очевидна перевага електромобілів — вони не виділяють вихлопні гази під час експлуатації. Виробництво таких автомобілів уже викликає більше запитань.

Насправді виробництво електромобілів завдає шкоди довкіллю, оскільки акумуляторні батареї виготовляються з неекологічних матеріалів. Агентство з охорони навколишнього середовища заявляє, що якщо порівнювати повний цикл збірки електрокара та авто з ДВЗ, то різниця зводиться до мінімуму.

Протягом усього терміну служби загальні викиди від виробництва, зарядки та експлуатації електромобіля нижчі, ніж викиди, пов’язані з авто з ДВЗ. Також автовиробники поступово покращують процес виробництва електрокарів, роблячи його екологічнішим.

Міф 7 — важко знайти відповідний електромобіль

Більшість автовиробників пропонують велику кількість повністю електричних моделей на вибір. Зараз навіть можна знайти електричні пікапи чи суперкари на електротязі.

Одним з найпопулярніших типів електрокарів є кросовери та хетчбеки. Серед них є безліч моделей, які сильно відрізняються одна від одної.

Міф 8 — електромобілі важко ремонтувати

Дослідження показали, що електромобілі виходять з ладу набагато рідше, ніж автомобілі з ДВЗ. У цьому досягнення меншої кількості механічних деталей.

Найчастіші поломки електромобілів пов’язані з акумуляторними батареями. Проте ця проблема вирішується заміною.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Tesla Model Y отримає камеру в передньому бампері

Скоро Tesla представить нову генерацію Model Y, і останні тести дають уявлення про те, що…

11.11.2024

Hyundai розкрила тизери великого електричного кросовера Ioniq 9

Південнокорейський автомобільний концерн Hyundai розпочав рекламну кампанію свого нового кросовера Ioniq 9, який має стати…

11.11.2024

Власник АЗС пояснив, чому не варто заправлятися одразу після розвантаження бензовозу

Багато автовласників вважають, що варто обходити стороною заправні станції, на яких щойно розвантажився бензовоз. При…

11.11.2024

Volvo готує електричний седан ES90 для глобального ринку

Volvo готується до запуску першого електричного седана ES90, який стане флагманом серед п'яти нових моделей…

11.11.2024

Автоексперти перерахували 7 причин, чому варто відмовитися від ГБО у автомобілі

Раніше багато автовласників масово переходили на газомоторне паливо, щоб заощаджувати гроші. Однак зараз багато хто…

11.11.2024

Нове покоління універсала Subaru стане гібридом

Незважаючи на те, що Outback був скасований у рідній для себе Японії, машина збережеться на…

11.11.2024