Статті

Експерти назвали плюси і мінуси всесезонної автогуми

Всесезонні покришки користуються доволі великою популярністю як у світі, так і в нашій країні.

Серед переваг всесезонних шин можна відзначити лише можливість заощадити і придбати один комплект замість двох, пожертвувавши при цьому низкою параметрів, пише Autonews.ru.

“Але важливо розуміти, всесезонні шини – це компроміс між спеціалізованими літніми і зимовими шинами. Всесезонні шини через свою конструкцію не можуть забезпечити потрібні характеристики керованості, безпеки та комфорту протягом цілого року”, – повідомили експерти.

Липучки, фрикційні покришки або, як часто кажуть, всесезонні шини дають змогу автомобілістам раніше відкрити і пізніше закрити зимовий сезон. При цьому “перевзутися” можна в спокійному режимі, не чекаючи величезного попиту на послуги шиномонтажу, коли цінники максимальні. Оптимальні температурні умови для таких автопокришок – від -6 до +20 градусів. Експерт зазначив, що ще одна перевага всесезонних шин, – це те, що протектор працює тихіше, ніж у шипованих покришок.

При цьому, якщо говорити про мінуси, то влітку всесезонні покришки не будуть ефективно відводити воду із зони контакту, що збільшує ризик аквапланування. За високих температур гумова суміш буде надто м’якою, що негативно вплине на керованість і реакції машини на дії водія. У морози така гумова суміш стає дуже жорсткою, що також позначається на зчепленні на відміну від зимової шипованої або нешипованої шини.

Експерти підкреслили, що типорозміри всесезонних покришок найчастіше мають низькі показники індексу швидкості. Всесезонні моделі шин не мають такого великого вибору за асортиментом як, наприклад, літні покришки.

Через особливості протектора всесезонна гума набагато гірше справляється зі снігом і кашею на дорогах, ніж шиповані шини. На цій гумі неглибокі ламелі швидко забиваються і не функціонують так, як повинні, тому можливі пробуксовки. Загалом усереднений характер таких покришок означає, що вони не можуть забезпечити гідне керування, безпеку і контроль руху ТЗ ні в спекотну погоду, ні в мороз.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Porsche переглядає стратегію: електромобілі більше не домінують

Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…

18.11.2025

Які автомобілі з США найчастіше везуть в Україну

Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…

18.11.2025

Renault Twingo нового покоління здивував ціною та оснащенням

Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…

18.11.2025

Експерт розповів, чому система Start/Stop може погано впливати на автомобіль взимку

Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…

18.11.2025

Новий RAV4 показали у вигляді сучасного крос-купе (ФОТО)

Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…

18.11.2025

ЄС розглядає перегляд заборони на продаж нових авто з ДВЗ з 2035 року

В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…

18.11.2025