Статті

Експерти назвали плюси і мінуси всесезонної автогуми

Share

Всесезонні покришки користуються доволі великою популярністю як у світі, так і в нашій країні.

Серед переваг всесезонних шин можна відзначити лише можливість заощадити і придбати один комплект замість двох, пожертвувавши при цьому низкою параметрів, пише Autonews.ru.

“Але важливо розуміти, всесезонні шини – це компроміс між спеціалізованими літніми і зимовими шинами. Всесезонні шини через свою конструкцію не можуть забезпечити потрібні характеристики керованості, безпеки та комфорту протягом цілого року”, – повідомили експерти.

Липучки, фрикційні покришки або, як часто кажуть, всесезонні шини дають змогу автомобілістам раніше відкрити і пізніше закрити зимовий сезон. При цьому “перевзутися” можна в спокійному режимі, не чекаючи величезного попиту на послуги шиномонтажу, коли цінники максимальні. Оптимальні температурні умови для таких автопокришок – від -6 до +20 градусів. Експерт зазначив, що ще одна перевага всесезонних шин, – це те, що протектор працює тихіше, ніж у шипованих покришок.

При цьому, якщо говорити про мінуси, то влітку всесезонні покришки не будуть ефективно відводити воду із зони контакту, що збільшує ризик аквапланування. За високих температур гумова суміш буде надто м’якою, що негативно вплине на керованість і реакції машини на дії водія. У морози така гумова суміш стає дуже жорсткою, що також позначається на зчепленні на відміну від зимової шипованої або нешипованої шини.

Експерти підкреслили, що типорозміри всесезонних покришок найчастіше мають низькі показники індексу швидкості. Всесезонні моделі шин не мають такого великого вибору за асортиментом як, наприклад, літні покришки.

Через особливості протектора всесезонна гума набагато гірше справляється зі снігом і кашею на дорогах, ніж шиповані шини. На цій гумі неглибокі ламелі швидко забиваються і не функціонують так, як повинні, тому можливі пробуксовки. Загалом усереднений характер таких покришок означає, що вони не можуть забезпечити гідне керування, безпеку і контроль руху ТЗ ні в спекотну погоду, ні в мороз.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Nissan, попри труднощі, анонсував сім нових моделей

Nissan, що терпить лихо, анонсував сім нових моделей. На щорічній прес-конференції було оголошено, що партнерство…

16.02.2025

Що робити, якщо проколоті відразу два колеса

Багато хто стикався з проколом автомобільної шини. Зазвичай ця проблема вирішується за допомогою запаски, яка…

16.02.2025

General Motors розробила новий складний стіл для багажника автомобілів

Компанія GM подала патент на нову систему складного столу, який інтегрується у багажник автомобілів. Це…

16.02.2025

Розкрито потужний електричний позашляховик Jeep Recon

Опубліковані офіційні фото електричного позашляховика Jeep Recon, який дебютує наприкінці цього року. Інформація про це…

16.02.2025

Перші власники Ford Mustang GTD не зможуть перепродати його протягом двох років

Ford запровадив дворічну заборону на перепродаж нового Mustang GTD, щоб уникнути спекуляцій і забезпечити, що…

16.02.2025

Новий прототип BMW VDX: агресивний дизайн та передові технології

За кілька годин до офіційної презентації прототипу BMW Vision Driving Experience в інтернет вибігли фотографії…

16.02.2025