Статті

Експерти назвали плюси і мінуси всесезонної автогуми

Share

Всесезонні покришки користуються доволі великою популярністю як у світі, так і в нашій країні.

Серед переваг всесезонних шин можна відзначити лише можливість заощадити і придбати один комплект замість двох, пожертвувавши при цьому низкою параметрів, пише Autonews.ru.

“Але важливо розуміти, всесезонні шини – це компроміс між спеціалізованими літніми і зимовими шинами. Всесезонні шини через свою конструкцію не можуть забезпечити потрібні характеристики керованості, безпеки та комфорту протягом цілого року”, – повідомили експерти.

Липучки, фрикційні покришки або, як часто кажуть, всесезонні шини дають змогу автомобілістам раніше відкрити і пізніше закрити зимовий сезон. При цьому “перевзутися” можна в спокійному режимі, не чекаючи величезного попиту на послуги шиномонтажу, коли цінники максимальні. Оптимальні температурні умови для таких автопокришок – від -6 до +20 градусів. Експерт зазначив, що ще одна перевага всесезонних шин, – це те, що протектор працює тихіше, ніж у шипованих покришок.

При цьому, якщо говорити про мінуси, то влітку всесезонні покришки не будуть ефективно відводити воду із зони контакту, що збільшує ризик аквапланування. За високих температур гумова суміш буде надто м’якою, що негативно вплине на керованість і реакції машини на дії водія. У морози така гумова суміш стає дуже жорсткою, що також позначається на зчепленні на відміну від зимової шипованої або нешипованої шини.

Експерти підкреслили, що типорозміри всесезонних покришок найчастіше мають низькі показники індексу швидкості. Всесезонні моделі шин не мають такого великого вибору за асортиментом як, наприклад, літні покришки.

Через особливості протектора всесезонна гума набагато гірше справляється зі снігом і кашею на дорогах, ніж шиповані шини. На цій гумі неглибокі ламелі швидко забиваються і не функціонують так, як повинні, тому можливі пробуксовки. Загалом усереднений характер таких покришок означає, що вони не можуть забезпечити гідне керування, безпеку і контроль руху ТЗ ні в спекотну погоду, ні в мороз.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

5 важливих речей, які варто зробити з авто перед літом

З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…

19.03.2025

Mazda показала оновлений кросовер CX-5 з усіх боків

Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…

19.03.2025

Позашляховик Mitsubishi Pajero Evolution отримав сучасний дизайн

Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…

19.03.2025

Mercedes відмовляється від A-Class хетчбека заради розвитку SUV-лінійки

Компанія Mercedes вирішила припинити виробництво свого єдиного хетчбека A-Class, зосередивши увагу на випуску позашляховиків. Підтвердженням…

19.03.2025

Власникам Tesla можуть відмовити у страховці через хвилю вандалізму

У США почастішали випадки атак на електромобілі Tesla . Автомобілі Model 3, Model Y та…

19.03.2025

BMW відкликає невизначену кількість кросоверів X3 2025 через проблеми з гальмами

BMW оголосила про відкликання X3 2025 модельного року через дефектні задні гальмівні шланги. Проблема торкається…

19.03.2025