Статті

Експерти назвали плюси і мінуси всесезонної автогуми

Share

Всесезонні покришки користуються доволі великою популярністю як у світі, так і в нашій країні.

Серед переваг всесезонних шин можна відзначити лише можливість заощадити і придбати один комплект замість двох, пожертвувавши при цьому низкою параметрів, пише Autonews.ru.

“Але важливо розуміти, всесезонні шини – це компроміс між спеціалізованими літніми і зимовими шинами. Всесезонні шини через свою конструкцію не можуть забезпечити потрібні характеристики керованості, безпеки та комфорту протягом цілого року”, – повідомили експерти.

Липучки, фрикційні покришки або, як часто кажуть, всесезонні шини дають змогу автомобілістам раніше відкрити і пізніше закрити зимовий сезон. При цьому “перевзутися” можна в спокійному режимі, не чекаючи величезного попиту на послуги шиномонтажу, коли цінники максимальні. Оптимальні температурні умови для таких автопокришок – від -6 до +20 градусів. Експерт зазначив, що ще одна перевага всесезонних шин, – це те, що протектор працює тихіше, ніж у шипованих покришок.

При цьому, якщо говорити про мінуси, то влітку всесезонні покришки не будуть ефективно відводити воду із зони контакту, що збільшує ризик аквапланування. За високих температур гумова суміш буде надто м’якою, що негативно вплине на керованість і реакції машини на дії водія. У морози така гумова суміш стає дуже жорсткою, що також позначається на зчепленні на відміну від зимової шипованої або нешипованої шини.

Експерти підкреслили, що типорозміри всесезонних покришок найчастіше мають низькі показники індексу швидкості. Всесезонні моделі шин не мають такого великого вибору за асортиментом як, наприклад, літні покришки.

Через особливості протектора всесезонна гума набагато гірше справляється зі снігом і кашею на дорогах, ніж шиповані шини. На цій гумі неглибокі ламелі швидко забиваються і не функціонують так, як повинні, тому можливі пробуксовки. Загалом усереднений характер таких покришок означає, що вони не можуть забезпечити гідне керування, безпеку і контроль руху ТЗ ні в спекотну погоду, ні в мороз.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Представлений перший у світі шестиколісний Rolls-Royce

Нова глава в історії розкоші на колесах була написана малоймовірним пером. Французький тюнер Александр Дантон…

09.05.2024

Bentley переходить на еко-режим: новий гібридний кабріолет виїхав на дороги

Напередодні нового 2025 модельного року Bentley підготувала справжній подарунок для поціновувачів розкішних автомобілів. Новий кабріолет…

09.05.2024

Експерт перерахував основні помилки водіїв, які призводять до поломки кондиціонера в автомобілі

Навіть незважаючи на те, що кондиціонери масово застосовуються в сучасних автомобілях, ряд водіїв не беруть…

09.05.2024

Нові Volkswagen Golf, Passat та Tiguan не відмовляться від ДВЗ і зможуть проїжджати більше чистою електрикою

Генеральний директор Volkswagen Томас Шефер нещодавно заявив, що попит на електромобілі увійшов у "фазу стагнації"…

09.05.2024

Відроджений Mitsubishi Pajero обіцяє виявитися кращим, ніж Land Cruiser

Mitsubishi зняла позашляховик Pajero з конвеєра у 2021 році, припускаючи, що його наступника не вироблятимуть.…

09.05.2024

Нове покоління Mazda CX-5 хочуть зробити гібридом

Mazda розширює свій преміальний модельний ряд, але не має наміру відмовлятися від свого світового бестселера,…

09.05.2024