Чи потрібно завжди перевзувати свій транспортний засіб відповідно до сезону? Це дуже актуальне питання на сьогоднішній день, тим більше, що той момент, коли потрібно буде вирушити в шиномонтаж на зміну гуми, вже активно наближається. Насправді далеко не всі автомобілісти можуть собі дозволити придбання двох різних комплектів коліс для експлуатації ТЗ у зимову та літню пору року. Найчастіше з цими труднощами стикаються власники машин у віці 15 років і більше.
Тут насамперед хотілося б звернути увагу на нормативно-правову базу, тому що колись влада планувала посилити вимоги до використання гуми за сезоном. До речі, посилення повинні були торкнутися лише водіїв, що пересуваються на шипованих покришках у теплу пору року. Однак насправді до суттєвих нововведень не дійшло, і багатьом вдалося спокійно видихнути. Зазначимо, що в поточних реаліях можна зіткнутися з деякими труднощами при використанні гуми не по сезону, але це стосується лише шипованих покришок.
Жодні санкції щодо автомобіліста не будуть застосовуватися, якщо він використовує літні шини в зимову пору року, або популярну липучку з настанням теплого сезону. По суті тут все зводиться лише до безпеки пересування на транспортному засобі. Важливо розуміти, що будь-яка гума, орієнтована на використання в зимову пору року, має м’яку основу, через що з настанням тепла не так добре поводиться в процесі руху, що негативно позначається на керованості в цілому.
Також хотілося б нагадати, що будь-яка зимова гума в теплий сезон починає зношуватися значно швидше з тієї простої причини, що вона м’якша за основою і швидше нагрівається в момент руху. Крім того, не потрібно забувати про гальмівний шлях транспортного засобу, що збільшується, який буде дещо більшим у порівнянні з експлуатацією авто влітку на відповідних покришках. Це неодноразово підтверджувалося всілякими тестами та випробуваннями з боку автоекспертів.
Ну і, зрозуміло, не можна забувати, що в теплий сезон автомобілісти практикують агресивніший стиль водіння. Крім того, зростають швидкісний режим та щільність трафіку. За таких обставин кататися на зимі стає помітно більш проблематичним, оскільки доводиться концентруватися на дорозі з подвоєним зусиллям. Якщо автолюбитель взагалі воліє практикувати агресивний стиль водіння, то йому явно не слід залишати на літо зимові покришки, так як це в рази збільшує ймовірність виникнення дорожньо-транспортної пригоди.
Чому ж загалом автолюбителі почали практикувати подібні дії? Тут все досить просто пов’язано з розцінками на окремі комплекти гуми. Часом придбання нових шин або утримання одразу двох комплектів просто неможливе. З цієї причини багато автолюбителів купують перед зимою старі покришки, які можуть пройти ще один або два сезони, а потім на них відкочують близько року і перед настанням наступної зими повторюють процедуру. Частка істини в такому підході є, проте важливо брати до уваги той факт, що це негативно позначається на безпеці.
Найкращі сімейні SUV у 2025 році охоплюють різні категорії та типи приводу, щоб задовольнити потреби…
Компактний кросовер Nissan Juke поточного покоління виявився найпроблемнішим автомобілем на ринку Великобританії. Такі результати показало…
Експерти називають кілька моделей серед найнадійніших дизельних автомобілів. Серед них часто фігурують Skoda Superb, BMW…
Підготовка автомобіля до зими потребує комплексного підходу і проводити її варто завчасно, адже це дозволить…
Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…
У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…
Leave a Comment