Статті

Не змінюйте зимові шини на літні і ви побачите, що в цьому немає потреби

Чи потрібно завжди перевзувати свій транспортний засіб відповідно до сезону? Це дуже актуальне питання на сьогоднішній день, тим більше, що той момент, коли потрібно буде вирушити в шиномонтаж на зміну гуми, вже активно наближається. Насправді далеко не всі автомобілісти можуть собі дозволити придбання двох різних комплектів коліс для експлуатації ТЗ у зимову та літню пору року. Найчастіше з цими труднощами стикаються власники машин у віці 15 років і більше.

Тут насамперед хотілося б звернути увагу на нормативно-правову базу, тому що колись влада планувала посилити вимоги до використання гуми за сезоном. До речі, посилення повинні були торкнутися лише водіїв, що пересуваються на шипованих покришках у теплу пору року. Однак насправді до суттєвих нововведень не дійшло, і багатьом вдалося спокійно видихнути. Зазначимо, що в поточних реаліях можна зіткнутися з деякими труднощами при використанні гуми не по сезону, але це стосується лише шипованих покришок.

Жодні санкції щодо автомобіліста не будуть застосовуватися, якщо він використовує літні шини в зимову пору року, або популярну липучку з настанням теплого сезону. По суті тут все зводиться лише до безпеки пересування на транспортному засобі. Важливо розуміти, що будь-яка гума, орієнтована на використання в зимову пору року, має м’яку основу, через що з настанням тепла не так добре поводиться в процесі руху, що негативно позначається на керованості в цілому.

Також хотілося б нагадати, що будь-яка зимова гума в теплий сезон починає зношуватися значно швидше з тієї простої причини, що вона м’якша за основою і швидше нагрівається в момент руху. Крім того, не потрібно забувати про гальмівний шлях транспортного засобу, що збільшується, який буде дещо більшим у порівнянні з експлуатацією авто влітку на відповідних покришках. Це неодноразово підтверджувалося всілякими тестами та випробуваннями з боку автоекспертів.

Ну і, зрозуміло, не можна забувати, що в теплий сезон автомобілісти практикують агресивніший стиль водіння. Крім того, зростають швидкісний режим та щільність трафіку. За таких обставин кататися на зимі стає помітно більш проблематичним, оскільки доводиться концентруватися на дорозі з подвоєним зусиллям. Якщо автолюбитель взагалі воліє практикувати агресивний стиль водіння, то йому явно не слід залишати на літо зимові покришки, так як це в рази збільшує ймовірність виникнення дорожньо-транспортної пригоди.

Чому ж загалом автолюбителі почали практикувати подібні дії? Тут все досить просто пов’язано з розцінками на окремі комплекти гуми. Часом придбання нових шин або утримання одразу двох комплектів просто неможливе. З цієї причини багато автолюбителів купують перед зимою старі покришки, які можуть пройти ще один або два сезони, а потім на них відкочують близько року і перед настанням наступної зими повторюють процедуру. Частка істини в такому підході є, проте важливо брати до уваги той факт, що це негативно позначається на безпеці.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025