Чи потрібно завжди перевзувати свій транспортний засіб відповідно до сезону? Це дуже актуальне питання на сьогоднішній день, тим більше, що той момент, коли потрібно буде вирушити в шиномонтаж на зміну гуми, вже активно наближається. Насправді далеко не всі автомобілісти можуть собі дозволити придбання двох різних комплектів коліс для експлуатації ТЗ у зимову та літню пору року. Найчастіше з цими труднощами стикаються власники машин у віці 15 років і більше.
Тут насамперед хотілося б звернути увагу на нормативно-правову базу, тому що колись влада планувала посилити вимоги до використання гуми за сезоном. До речі, посилення повинні були торкнутися лише водіїв, що пересуваються на шипованих покришках у теплу пору року. Однак насправді до суттєвих нововведень не дійшло, і багатьом вдалося спокійно видихнути. Зазначимо, що в поточних реаліях можна зіткнутися з деякими труднощами при використанні гуми не по сезону, але це стосується лише шипованих покришок.
Жодні санкції щодо автомобіліста не будуть застосовуватися, якщо він використовує літні шини в зимову пору року, або популярну липучку з настанням теплого сезону. По суті тут все зводиться лише до безпеки пересування на транспортному засобі. Важливо розуміти, що будь-яка гума, орієнтована на використання в зимову пору року, має м’яку основу, через що з настанням тепла не так добре поводиться в процесі руху, що негативно позначається на керованості в цілому.
Також хотілося б нагадати, що будь-яка зимова гума в теплий сезон починає зношуватися значно швидше з тієї простої причини, що вона м’якша за основою і швидше нагрівається в момент руху. Крім того, не потрібно забувати про гальмівний шлях транспортного засобу, що збільшується, який буде дещо більшим у порівнянні з експлуатацією авто влітку на відповідних покришках. Це неодноразово підтверджувалося всілякими тестами та випробуваннями з боку автоекспертів.
Ну і, зрозуміло, не можна забувати, що в теплий сезон автомобілісти практикують агресивніший стиль водіння. Крім того, зростають швидкісний режим та щільність трафіку. За таких обставин кататися на зимі стає помітно більш проблематичним, оскільки доводиться концентруватися на дорозі з подвоєним зусиллям. Якщо автолюбитель взагалі воліє практикувати агресивний стиль водіння, то йому явно не слід залишати на літо зимові покришки, так як це в рази збільшує ймовірність виникнення дорожньо-транспортної пригоди.
Чому ж загалом автолюбителі почали практикувати подібні дії? Тут все досить просто пов’язано з розцінками на окремі комплекти гуми. Часом придбання нових шин або утримання одразу двох комплектів просто неможливе. З цієї причини багато автолюбителів купують перед зимою старі покришки, які можуть пройти ще один або два сезони, а потім на них відкочують близько року і перед настанням наступної зими повторюють процедуру. Частка істини в такому підході є, проте важливо брати до уваги той факт, що це негативно позначається на безпеці.
Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно…
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…
У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Leave a Comment