Якщо раніше при відкритті капота перед очима поставав двигун у всій красі з усім його навісним обладнанням, то тепер, відкривши капот, часто можна побачити лише величезну пластикову накладку, яка закриває або повністю моторний відсік, або тільки клапанну кришку силового агрегату. Багато хто думає, що пластик під капотом потрібен виключно для естетики, однак у експертів є своя думка з цього приводу.
Як уже говорилося, залежно від класу і дорожнечі машини пластиком під капотом може бути закрито все або тільки верхня частина двигуна. У машинах, у яких захисний пластик покриває абсолютно всю підкапотку, є лише пара отворів, через які можна перевірити і долити у разі потреби моторне масло, а також антифриз та рідину, що омиває. У автомобілях дешевше все сильно спрощено і пластик не заважає доступу практично до будь-якого елементу.
Якщо комусь здається, що пластик під капотом потрібен лише для краси, він глибоко помиляється. Пластик, який, до речі, підвищує вартість автомобіля, потрібний для здійснення захисних функцій. Насамперед пластик потрібен для того, щоб пил, пісок та бруд не осідали на верхній частині силового агрегату. Це дуже важливо для колодязів свічок запалювання, при заміні яких у свічкові колодязі може потрапити пісок, що, звичайно ж, принесе чимало шкоди.
Виробники дорогих машин вважають за краще закривати весь простір силового агрегату. Це, на думку інженерів, значно обмежує вплив агресивного середовища на моторну установку та все навісне обладнання, що зрештою дозволяє збільшити термін служби двигуна та супутніх деталей.