У гонитві за покращенням аеродинаміки, зовнішнього вигляду, салону чи інших характеристик, автовиробники часто «перегинають ціпок». Як би красиво чи модно не виглядала нова опція, на практиці вона виявляється не завжди зручною. А часто й зовсім не потрібна. Тут розповімо про незручні функції, без яких, на думку водіїв, керувати авто було б приємніше.
Виробники електрокарів начебто змагаються один з одним у спробах збільшити запас ходу. І одне з таких “покращень” – аеродинамічні ковпаки (наприклад, їх можна побачити на деяких моделях Tesla). Їхній зовнішній вигляд нагадує старий дешевий пластик, який швидше псує екстер’єр. Що цікаво, у тієї ж Tesla Model 3 під ними ховаються чудові диски зі спицями. Але бренд знайшов вихід додатково продавати набори інструментів для зняття аеродинамічних ковпаків по 60 доларів.
Тяга до мінімалізму підштовхнула деякі автобренди на створення автомобілів без фізичних кнопок керування взагалі. У результаті з’явилися великі екрани, відповідальні за традиційні функції. Але на практиці, як виявилося, у процесі руху шукати потрібну опцію через цифрове меню в рази складніше, ніж вмикати її за допомогою звичайної кнопки. Як результат, зростає ризик ДТП, оскільки водій змушений відволікатися.
Раніше покупець авто міг у дилерському центрі отримати додаткові опції за доплату. Так, деякі доповнення не дешеві, але власники могли користуватися ними без обмежень. Однак, компанії BMW видалося цього недостатньо. І тепер автолюбителі повинні щомісяця оплачувати функції, які вже є в автомобілі (наприклад, підігрів сидінь).
Не можна заперечувати, що сучасний автопром приділяє левову частку безпеки водія. З цією метою були впроваджені звукові попереджувальні сигнали. Але часом здається, що їхня нав’язливість створена для атаки на слух водія. В результаті він просто звикає до наявності додаткових звуків і ігнорує їх. Що робить цю функцію частково безглуздою.
Це лише частина сучасного функціоналу автомобілів, який більше дратує, ніж справляється із завданням. Але варто пам’ятати, що ми всі індивідуальні. Що не подобається одному водієві – цілком може бути зручним для іншого.
Аналітики компанії iSeeCars провели масштабне дослідження автомобільного ринку, щоб визначити моделі з найвищим терміном служби.…
Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…
Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…
Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…
Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…
Варіаторні коробки передач вже стали звичайним елементом сучасних автомобілів, але навколо них досі існує багато…
Leave a Comment