Усіх поспішаю вітати, мої шановні читачі. Зими в Україні можуть бути дуже довгими і в деяких регіонах тривають по півроку. Тому цілком логічним є той факт, що взимку холодно і створюють холод, головним чином, морози. Чого вже приховувати, саме українська зима славиться своїми суворими морозами і багато автовиробників навіть проводять адаптацію своїх машин для того, щоб їх можна було відносно безпроблемно експлуатувати при низьких температурах повітря. Тим часом вітчизняні автомобілісти ніколи не повинні розслаблятися, а краще постійно саморозвиватися. І ця публікація присвячена простим порадам. Вони стосуються того, чого варто і не варто робити при експлуатації машини під час морозу.
Але перш, ніж я цю тему розвиватиму далі, хотілося б мені подякувати своїм давнім передплатникам за те, що вони завжди підтримують усі починання на каналі, завдяки чому він і розвивається далі. При цьому я не хочу забувати про його випадкових відвідувачів – їх чимало, якщо судити зі статистики. Тому їм раджу себе позначати, не соромлячись – ставте лайк, якщо стаття сподобалася чи була корисною. І звичайно ж, підписуйтесь на сам канал, бо передплата представляє можливість бачити у верхній частині стрічки своїх рекомендацій свіжі матеріали, за рахунок чого ви постійно залишатиметеся в центрі актуальних подій. Тепер починаємо.
Але з чого почнемо? Мабуть з правильного поводження з оптикою головного освітлення в той момент, коли ви намагаєтеся на морозі запустити непрогрітий двигун. Очевидно, що перед цим машина тривалий час простояла на морозі – так буває, коли ви паркуєтеся на ніч, а вранці виходите до неї назад, так що ситуацію можна назвати рядовою.
І ось, коли ви вже сіли в машину і маєте намір зробити успішний пуск мотора, то починаєте думати, як же вчинити – включити фари для того, щоб АКБ “розігрілася” і тим самим прискорити її взаємодію зі стартером. Інший варіант – не чіпати оптику та залишити її або на габаритах, або вимкненими. Як бути? На мій погляд, потрібно дотримуватися золотої середини, бо акумулятор, в деяких випадках, дійсно, потребує своєрідної активації – досить моргати далеким світлом фар, щоб це зробити і не більше.
Якщо ж, світло залишити увімкненим на півхвилини і більше, то велика ймовірність, що енергія акумулятора буде витрачена марно і його потенціалу не вистачить для пуску ДВЗ.
Другий момент – правильна вентиляція салону в той момент, коли ви припинили поїздку та залишаєте свій автомобіль. Як відомо, взимку, особливо, при морозах спостерігається підвищена вологість повітря, через що багато хто може скаржитися на те, що після простою на внутрішній поверхні скла утворюється льоду та іній.
Це неприємне явище і для того, щоб опади зникли зі скла, доводиться вичікувати певний час, протоплюючи інтер’єр – це незручно, бо вранці легко запізнитися на роботу.
І як же боротися з льодом на внутрішній поверхні скла? Однозначної відповіді на це питання немає. Але є думка, що незадовго до того, як вийти з машини, потрібно включити кондиціонер – не завжди робоче рішення, бо в багатьох моделях при морозі його включити неможливо.
Залишається лише один варіант – уникати теплого і, як наслідок вологого повітря в салоні, коли все ще, їдете в машині, але не можна переборщувати. Бо коли стає занадто холодно, то у людини при диханні починає виділятися конденсат і саме він потім осідає на шибках. Також важливо виливати воду з килимків і не залишати інших джерел вологості, коли йдете з машини. Тільки в такому випадку, рясної криги на стеклах уникнути вдасться.
Leave a Comment