Чому взимку категорично не можна включати кондиціонер навіть для обдування лобового скла

Час читання: < 1 хв.
0

Багато експертів «топлять» за те, що навіть у зимову пору року періодично слід включати кондиціонер в автомобілі, щоб у вузлах не накопичувалася волога і не густіла мастило. Однак є й протилежні думки щодо їзди з активованою кліматичною системою у мороз.

Так, для профілактики та збереження ресурсу для холоду багато автовласників, нехай і епізодично, але включають кліматичну установку. Хоча б для того, щоб оперативно «розморозити» лобове скло або позбавити його ефекту запотівання. Але низка профільних фахівців вважає, що так робити не слід. І ось, власне, чому.

Варто знати, що у повітряну систему фреон надходить над газоподібному, а рідкому вигляді. І тільки потім він перетворюється на цей газ, відбираючи при цьому тепло у повітря, що потрапляє у вентиляцію. У газоподібному стані холодоагент надходить у компресор кондиціонера, де він знову перетворюється на воду.

Реклама

Тут головне в тому, що фреон закипає при тиску приблизно 15 атмосфер – при температурі левової частки кліматичних систем в автомобілях, що дорівнює нулю. Якщо по-простому, то морозець для перетворення рідкого фреону в газоподібний може просто не вистачити тепла. А це легко може призвести до летальних наслідків «кондея», поломки компресора та пошкодження інших елементів.

Іншими словами, за мінусової температури активація кліматичної системи протипоказана. Якщо, звісно, ​​за бортом не критично низький градус. Скажімо, при невеликому падінні стовпчика термометра використовувати кнопку A/С цілком можна. Розтопити ті ж самі вікна або, наприклад, підсушити надмірно вологий салон. Але ось автоматичну функцію підтримки заданої температури, яку має клімат-контроль, все ж таки краще не «юзати». Як то кажуть, від гріха подалі…

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!