Скільки зараз у середньому може прослужити сучасне авто

0
128

Ще кілька років тому автомобілі були еталоном надійності та довговічності. Нашими дорогами все ще їздять транспортні засоби, вік яких перевалює далеко за 10 і навіть 15 років.

Однак поступово сучасний автопром відходить від подібних стандартів, внаслідок чого все частіше виробляються одноразові машини, які здатні прослужити досить короткий термін (2,3 або 5 років).

При цьому купуючи нову машину, на сьогоднішній день багатьох автовласників цікавить питання щодо довговічності сучасних машин. Скільки сучасне авто може прослужити своєму господареві? У цьому питанні необхідно розібратися докладніше.

Якщо говорити про ті машини, які випускалися 15, 20 і більше років тому, варто відзначити, що в той час за виробництво транспортних засобів відповідали насамперед інженери.

Сьогодні їх змінили маркетологи. Більше того, до сфери автомобільної промисловості втрутилися ще й економісти з політиками. У результаті багато сучасних моделей Мерседеса комплектуються двигунами, здатними проїхати приблизно 140 тис. км, тоді як раніше ця компанія випускала машини з двигунами-мільйонниками.

Також погіршилася якість і японських машин, хоча раніше саме японський автопром був еталоном довговічності та надійності. Автовиробники з Японії розпочали політику економії зі зменшення товщини ЛКП, що є причиною передчасного гниття кузова багатьох автомобілів.

Корейський автопром теж не відстає щодо економії. Сьогодні багато СТО забито корейськими кросоверами. Причому машини стоять на ремонті з різних причин. У деяких моделях взагалі після 30 тис. км пробігу з’являються задираки в циліндрах.

Щодо покупки нової машини варто відзначити таке. Кожен має право самостійно вирішувати, купувати йому зараз автомобіль із салону чи ні.

Однак, як показує практика, 20-річна машина з урахуванням нинішніх реалій прослужить набагато довше нового авто, купленого в салоні і не має пробігу.

Проблеми з якістю автомобілів, що виробляються, почалися в період з 2010 по 2020 роки. При цьому поняття «проблеми» більше застосовується до тих, хто купив нову машину в салоні.

Адже автомобілі, випущені у вказаний період, мають невисокий термін служби та часто ламаються. Ремонтувати їх доводиться автовласникам самостійно або шляхом звернення на станції технічного обслуговування.

Що стосується автовиробників, то їм вигідно випускати так звані одноразові машини, оскільки, як показує практика, більше доходу можна отримати від продажу нової машини, ніж надання послуг з обслуговування старого авто.

Якщо хтось із автовласників думає, що його ніхто не змусить відмовитися від старого автомобіля та купити новий, то він глибоко помиляється. Влада вже планує посилити екологічні обмеження, які і змусять багатьох росіян позбутися старих автомобілів. Подальше пересування на таких машинах буде просто незаконним.

Крім того, незабаром можуть встановити обмеження щодо показників середньої витрати палива автомобілів. Сьогодні витрата палива містом в межах 10 літрів – це дуже високі показники.

Так, сучасні двигуни справді витрачають мало палива. Проте ця перевага має і свої мінуси. “Задушений” двигун має досить низький ресурс служби.

Зокрема, йдеться про агрегати, оснащені різними електронними системами типу EG. Також ресурс двигуна негативно впливає використання каталізаторів.

У результаті бюджетний двигун без будь-яких проблем може прослужити не більше 5 років, а дорогі агрегати можуть дотягнути до 7-8 років. Якщо говорити про пробіг, тут у кожного автомобіля все індивідуально.

Наприклад, японські машини до 150 тис. км пробігу автовласники легко обслуговують, після чого виникає необхідність заміни різних датчиків і вузлів.

Коли пробіг сягає 300 тис. км, починає «вмирати» кузов, двигун і коробка перемикання передач. Навіть акуратне керування не здатне значно збільшити зазначені дані.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ПОШИРИТИ
Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.