Чому водні процедури потрібні, як їх проводити і коли не варто цього робити.
Деякі автовиробники прямо пишуть в інструкції з експлуатації: рекомендується мити виріб раз на два тижні. Але хто це читає? З іншого боку, всі розуміють, що в нас узимку на дорогах реагенти, у кращому разі – пісок. Тож мити треба. Питання у тому, як і коли.
Ти й без нас знаєш, що за мінусових температур мити автомобіль самому — погана ідея. Але як щодо мийок самообслуговування? Теж не найкраще рішення, але там хоч би є шланг зі стисненим повітрям. Їм можна продути замки автомобіля, перед тим як ти обробиш їх мастилом – WD-40 або ще чимось. І личинки замків, і механізми. Зрозуміло, ущільнювачі дверей потрібно протерти як слід і обробити силіконовим мастилом.
У процесі миття треба приділити увагу і днищу автомобіля – шар агресивного бруду, що накопичується там, служить розсадником корозії.
Але це все добре тільки за невеликого мінусу, не нижче -5 оС. Інакше вода замерзатиме швидше, ніж ти встигнеш її витерти.
При температурах до -15 оС автомобіль краще мити у професіоналів теплому боксі, не забувши нагадати їм про днище. А натерти гумки силіконом та обробити замки можна й самому. Справа не в тому, що за це доведеться доплачувати, а у підході. Ти сам не економитимеш рідину і секунди на цю процедуру. І не забудь приділити увагу замку капота та лючку паливного бака!
Після миття в мороз можна на вулиці включити обігрів на максимум і відкрити всі двері на 3-4 хвилини. Це дозволить випарувати залишки вологи з дверей та отворів.
При температурі нижче -15 оС автомобіль краще не мити. По-перше, великий шанс, що десь щось примерзне. По-друге, у такий мороз навіть корозійні процеси практично зупиняються.
Leave a Comment