Статті

Яких каверз чекати від старого Volkswagen Tiguan другого покоління

Share

Цей кросовер з’явився у Росії на початку 2017-го. Абсолютно новий Tiguan відразу сподобався покупцям, адже він став більшим і престижнішим. А від конкурентів модель відрізнялася відточеною ергономікою, зручним салоном та добре налаштованою підвіскою. Але за роки експлуатації з’явилося чимало проблем, про які розповідає портал «АвтоПогляд».

Кузов «німця» стійкий до корозії, але хромовані деталі швидко втрачають блиск. Іноді дилери змінювали їх за гарантією, але до постгарантійних екземплярів це вже не стосується. Також досить швидко покривається подряпинами та сколами лобове скло. Ще одна неприємна «болячка»: нерідко забиваються брудом місця між передніми бризковиками та колісними арками. Якщо там не чистити – з’являється іржа, яку водій помічає надто пізно. Нагадаємо, що такою «недугою» страждають багато моделей. Зазначимо й скарги водіїв на скрипучий пластик, а також «глюки» мультимедіа, що виникають у мороз.

Що стосується моторів, то у “Тігуана” їх досить широка гама. Є бензинові об’ємом 1,4 л (125 і 150 л. с.) та 2 л (180 і 220 л. с.), а також 2-літровий «дизель» віддачею 150 сил. Коробки передач: 6-ступінчаста «механіка» та «роботи» DSG на шість і сім передач.

Всі агрегати з наддувом та безпосереднім упорскуванням палива. Тобто, заправлятися потрібно лише на перевірених АЗС, щоби не залити «бодягу».

Базовий 1,4-літровий двигун (125 л. с.) поєднується лише з механічною 6-ступінчастою трансмісією. Пару ставили лише на передньопривідну версію. Але таких автомобілів дуже мало на ринку. Тут у групі ризику турбокомпресор та паливний насос.
У 150-сильного “серця” може бути “масложор”. Причому витрата до 150—200 грамів на 1000 км. вважається допустимою нормою. Зустрічаються екземпляри, у яких залягли кільця. Тож перед покупкою потрібна ретельна діагностика.

Трапляються автомобілі і з бракованими розподільними валами про що скажуть вібрації двигуна відразу після запуску. Дилери змінювали деталь по гарантії, так що вивчіть сервісну історію кросовера, що сподобався.

Роботизована трансмісія таїть у собі чимало загадок та каверз. Агрегати з сухим зчепленням зазнавали численної критики і лідирують за різними поломками. Пізніше коробки стали довговічнішими. Інженери їх постійно доопрацьовували, змінювали софт і загалом здолали більшість неполадок. Однак «робот» не любить сильних навантажень та буксувань у бруді. Якщо минулий власник – не шкодував Tiguan, краще пошукати інший екземпляр. Щодо підвіски, то вона досить надійна. Відзначимо лише гальмівні диски, які швидко зношуються із внутрішніх сторін.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Ще один бренд відмовився від повної електрифікації своїх моделей

Genesis зробить ставку на гібриди замість електрокарів. Преміум-бренд Hyundai відмовився від ідеї випускати лише електромобілі…

06.12.2024

Новий Skyline може з’явитися, незважаючи на фінансові проблеми Nissan

Нещодавно в пресі стали активно обговорюватися фінансові проблеми Nissan, які можуть сильно вдарити по бізнесу…

06.12.2024

Оновлений Toyota Land Cruiser 300 офіційно дебютував: що змінилося

Автомобіль Toyota Land Cruiser 300 2025 модельного року був офіційно представлений. Вперше модель продемонстрували 3…

06.12.2024

Експерти пояснили, чому кросовери частіше потрапляють в аварії взимку

Багато жителів країни останнім часом стали віддавати перевагу кросоверам на повному приводі. Більшість вважає, що…

06.12.2024

Renault Sandero отримав нуль зірок у краш-тесті

Renault Sandero із тріском провалив краш-тест. Випробування проводила незалежна організація LatinNCAP, яка тестує автомобілі, що…

06.12.2024

Офіційно представлено новий Hyundai Palisade: перші зображення

Незважаючи на чутки про те, що Hyundai відкладе прем'єру нового покоління кросовера Palisade, корейський автовиробник…

06.12.2024