Статті

Яких каверз чекати від старого Volkswagen Tiguan другого покоління

Цей кросовер з’явився у Росії на початку 2017-го. Абсолютно новий Tiguan відразу сподобався покупцям, адже він став більшим і престижнішим. А від конкурентів модель відрізнялася відточеною ергономікою, зручним салоном та добре налаштованою підвіскою. Але за роки експлуатації з’явилося чимало проблем, про які розповідає портал «АвтоПогляд».

Кузов «німця» стійкий до корозії, але хромовані деталі швидко втрачають блиск. Іноді дилери змінювали їх за гарантією, але до постгарантійних екземплярів це вже не стосується. Також досить швидко покривається подряпинами та сколами лобове скло. Ще одна неприємна «болячка»: нерідко забиваються брудом місця між передніми бризковиками та колісними арками. Якщо там не чистити – з’являється іржа, яку водій помічає надто пізно. Нагадаємо, що такою «недугою» страждають багато моделей. Зазначимо й скарги водіїв на скрипучий пластик, а також «глюки» мультимедіа, що виникають у мороз.

Що стосується моторів, то у “Тігуана” їх досить широка гама. Є бензинові об’ємом 1,4 л (125 і 150 л. с.) та 2 л (180 і 220 л. с.), а також 2-літровий «дизель» віддачею 150 сил. Коробки передач: 6-ступінчаста «механіка» та «роботи» DSG на шість і сім передач.

Всі агрегати з наддувом та безпосереднім упорскуванням палива. Тобто, заправлятися потрібно лише на перевірених АЗС, щоби не залити «бодягу».

Базовий 1,4-літровий двигун (125 л. с.) поєднується лише з механічною 6-ступінчастою трансмісією. Пару ставили лише на передньопривідну версію. Але таких автомобілів дуже мало на ринку. Тут у групі ризику турбокомпресор та паливний насос.
У 150-сильного “серця” може бути “масложор”. Причому витрата до 150—200 грамів на 1000 км. вважається допустимою нормою. Зустрічаються екземпляри, у яких залягли кільця. Тож перед покупкою потрібна ретельна діагностика.

Трапляються автомобілі і з бракованими розподільними валами про що скажуть вібрації двигуна відразу після запуску. Дилери змінювали деталь по гарантії, так що вивчіть сервісну історію кросовера, що сподобався.

Роботизована трансмісія таїть у собі чимало загадок та каверз. Агрегати з сухим зчепленням зазнавали численної критики і лідирують за різними поломками. Пізніше коробки стали довговічнішими. Інженери їх постійно доопрацьовували, змінювали софт і загалом здолали більшість неполадок. Однак «робот» не любить сильних навантажень та буксувань у бруді. Якщо минулий власник – не шкодував Tiguan, краще пошукати інший екземпляр. Щодо підвіски, то вона досить надійна. Відзначимо лише гальмівні диски, які швидко зношуються із внутрішніх сторін.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Mitsubishi готує Outlander Diamond Trail Edition із позашляховими можливостями

Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…

17.12.2025

ТОП-5 бюджетних авто в Україні, які дорого обходяться у ремонті

В Україні на вторинному автомобільному ринку особливо популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі машини,…

17.12.2025

Оновлений Tesla Cybertruck довів високий рівень безпеки на краш-тестах

Tesla Cybertruck після оновлень отримав престижну нагороду IIHS Top Safety Pick+ у США, що підтверджує…

17.12.2025

Volkswagen ID. Cross 2026 показав справжні форми на тестах майже без камуфляжу

Прототип Volkswagen ID. Cross 2026 знову помітили на тестах, цього разу майже без камуфляжу. На…

17.12.2025

Кого насправді потрібно пропускати на дорозі з увімкненими маячками

На українських дорогах часто можна побачити автомобілі з проблисковими маячками, і багато водіїв автоматично поступаються…

17.12.2025

Електромобілі з генератором стають дедалі популярнішими

Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…

16.12.2025