Статті

Названо 5 причин, чому електромобілі не популярні

Share

Майже 10 тисяч власників взяли участь в опитуванні: “Чому електромобілі не дуже популярні?” Дослідження проводив британський виробник мастильних матеріалів Castrol. Розглянемо основні причини, що зупиняють водіїв від покупки електромобіля.

Кількість електромобілів, що випускаються, збільшується з кожним роком, і їх продажі теж зростають. Але чомусь не тими темпами, якими хотілося б автовиробникам.

Перелічимо п’ять причин, які автолюбителі називали найчастіше. Ці фактори зупиняють від придбання електромобіля.

Висока вартість – люди не готові платити більше, ніж за звичайні авто

Ціна електромобілів значно дорожча, ніж вартість машин із двигунами внутрішнього згоряння. І близько 63% учасників опитування сказали, що це занадто дорого для них. Ціна, яку вони готові платити за електромобілі, становить близько $36 тисяч.

Час зарядки – дуже довго

Було проведено порівняння часу, який витрачають водії на заправку своїх транспортних засобів:

  • машина з бензиновим чи дизельним двигуном – 10 хвилин;
  • електромобіль – 31 хв.

Півгодини – це за умови, що електромобіль підключено до станції експрес-зарядки. На даний момент мало хто готовий витрачати стільки часу на заправку машини.

Запас ходу – в середньому має бути близько 500 км.

Автомобілі з ДВС на сьогодні припускають запас ходу без додаткової заправки від 500 до 1000 км, тоді як електромобілі ця цифра набагато менші. Після дослідження з’ясувалося, що якщо середній запас ходу електромобілів досягне 469 км без дозаправки, то їх купуватимуть частіше.

Відсутність інфраструктури – немає достатньої кількості заправок

На даний момент зарядних станцій дуже мало:

  • біля будинку хочуть їх бачити 70% учасників опитування;
  • Під час роботи зарядні станції необхідні 67% людей.

А ще 62% респондентів хоче, щоб енергія на станціях була із відновлюваних джерел.

Обмежений модельний ряд – необхідно збільшити різноманітність машин

Багато автовласників сказали, що готові розглянути придбання електромобіля у разі, якщо буде потрібна модель. Пересідати на новий автомобіль у них немає бажання.

Виходячи з опитування, 54% приватних автовласників та 53% власників корпоративних автопарків готові перейти на електромобілі за дотримання перерахованих умов.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Leave a Comment

View Comments

  • « Ціна електромобілів значно дорожча»
    Ціна вища, а товар дорожчий.
    Ціна не може бути дорожчою, бо вона не продається

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Volkswagen відмовляється від агресивного дизайну своїх автомобілів

Сучасні спортивні автомобілі часто мають агресивний вигляд: з сердитими фарами, великими решітками радіатора, спойлерами та…

29.09.2024

Власники нових Nissan Rogue скаржаться на неприємний запах у салоні

Третє покоління кросовера Nissan Rogue (американська версія X-Trail) стало значним кроком вперед у порівнянні з…

29.09.2024

Новий Lexus LFA представлять восени 2025 року

Перші чутки про плани Lexus випустити друге покоління LFA з'явилися ще у 2021 році, але…

29.09.2024

У США планують обмежити розміри позашляховиків і пікапів

Через новий закон у США можуть зникнути всі пікапи та позашляховики. Американський уряд вважає, що…

29.09.2024

Peugeot показав свій новий електромобіль напередодні презентації

Peugeot 408 отримає електричну версію, яку офіційно представлять 2 жовтня, а публічний дебют відбудеться на…

28.09.2024

Свіжі зображення та чутки про бюджетну модель Model 2

Ілон Маск натякав на бажання випустити доступний електромобіль Tesla, і чутки про Model 2 залишаються…

28.09.2024