Якщо авто з бензиновим двигуном доводиться заправляти раз на 500-700 кілометрів, то машини з “дизелем” здатні без проблем проїхати 1000 км+. З цієї причини після купівлі “дизеля” водії будуть дуже здивовані тим, наскільки рідко їм доводиться заїжджати на АЗС.
Найменший ризик займання
Через низку особливостей дизельне паливо досить важко підпалити через його меншу леткість. Таким чином, за якихось непередбачених інцидентів водію не варто побоюватися загоряння палива при обриві паливних магістралей та виникнення випадкової іскри.
Вибагливість до пального
Дизельні мотори останніх років вже не можна заправляти “соляркою невідомого походження”. У випадку, якщо залити в такий мотор дизельне паливо стандарту нижче, ніж Євро-5, є ризик у найкоротші терміни вбити як паливну апаратуру, так і вбити каталізатор і фільтри сажі.
Ще один неприємний сюрприз – загусання дизельного палива на морозі. На заправках великих мереж АЗС завжди є дизельне паливо зимового стандарту, а якщо водієві потрібно розморозити літній дизель, то необхідно завжди мати з собою “антигель”.
Покращена динаміка
Переважна більшість сучасних дизельних двигунів мають турбіну, що зумовлює цікаву особливість. У певному діапазоні обертів дизельний двигун здатний забезпечити дуже непогану тягу. При вмілому перемиканні передач на механіці цю особливість можна грамотно використовуватиме отримання повноцінного задоволення від водіння.
Навіщо потрібен AdBlue
Багато водіїв бензинових авто помічали на АЗС дивні вивіски про продаж такого собі AdBlue. Дана рідина є розчином сечовини, який використовується в авто з двигунами стандарту Євро-5 і Євро-6. Як правило, 10 літрів AdBlue вистачає майже на 10 тисяч кілометрів. З цієї причини, варто пам’ятати, що дизельні авто мають умовний “другий бак”.
Запах
Запах дизельного палива є стійкішим, ніж запах бензину. Водночас проблеми з неприємним запахом спостерігаються тільки у авто, які перебувають у поганому технічному стані або мають дуже старий дизельний двигун.
Величезні пробіги
Майже кожен водій чув про величезні пробіги на фурах чи автобусах із дизельними двигунами. Ця особливість стосується не тільки комерційного транспорту, а й звичайних легкових автомобілів з дизельною силовою установкою. Так, деякі вдалі мотори на легкових авто легко можуть пройти до 700 000 кілометрів, а в окремих випадках навіть заповітний 1 млн.
Дорогий ремонт
Дизельні двигуни, особливо сучасні, мають цілий ряд високотехнологічних вузлів і агрегатів, які досить дорого обходяться власнику при ремонті. Сюди варто віднести турбіну, форсунки, ТНВД (паливний насос високого тиску), каталізатор та фільтр сажі. Також варто враховувати, що елементарні запчастини ходової та трансмісії для дизельного двигуна потрібні посилені, як і акумулятор, що безперечно буде неприємним сюрпризом для власника.
Погана грубка
Дизельний двигун виділяє порівняно мало тепла, тому в автомобілі з таким двигуном зігрітися буде трохи складніше, ніж в авто з ДВС на бензині. Водночас авто з дизельною силовою установкою можуть оснащуватися автономним підігрівачем, який забезпечить комфортну температуру в салоні будь-якої пори року.
Двигун з гарною тягою
Дизельні двигуни більш “спритні” тому з легкістю можуть витягнути авто з проблемних місць на дорозі. Це допомагає як водіям-початківцям у плані рушання з місця, так і досвідченим водіям рухатися на завантаженому автомобілі або вибиратися з пастки на нерівних дорогах за містом.