Ми підрахували, що восени 2022 року оновлені логотипи представили одразу п’ять європейських та китайських автовиробників. Однією із перших свої нові шильдики показала французька марка Citroen. Новий логотип, десятий за рахунком за 103-річну історію бренду, отримав два більші шеврони, які вбудовані у вертикальну овальну рамку. Загалом емблема тепер виглядає більш цифровою та мінімалістичною.
У листопаді свій логотип поновила німецька марка Audi. Фірмові чотири кільця втратили хром і 3D-ефект, також ставши більш плоским і мінімалістичним. Першими його здобули нові електрокари марки сімейства e-tron.
Дорогою спрощення своїх логотипів пішли і китайські автовиробники. Нові емблеми представили Chery та Geely: монохромні, плоскі, з новим шрифтом. Причому Geely оновлює свій шильдик регулярно. Минулого разу вона змінювала логотип у 2020 році.
У листопаді показала новий логотип італійська марка Lancia, що входить до складу концерну Stellantis. Логіка змін відповідає сучасним тенденціям до простоти та технологічності. Нова версія значка Lancia стане восьмою за 116-річну історію марки і з’явиться у 2024 році на електричному хетчбеку Ypsilon.
Leave a Comment