Електромобіль – це досить значний споживач електроенергії, а мінімальний час його зарядки змінним струмом становить понад 6-8 годин. Це навіть за планових відключень робить повну зарядку електромобіля неможливою, адже енергію включають кожні 4 години.
Під час атаки 23 листопада був період, коли в Україні працювало лише 5% зарядних станцій для електромобілів, решта 95% були недоступні або вимкнені. Тобто із 1700 станцій одного з найбільших операторів зарядної інфраструктури ECOFACTOR Network 1500 були офлайн. Нині ситуація краща – енергетики активно відновлюють мережу та зв’язок, зараз уже працює близько 1000 станцій.
Цікаво, що у цій компанії спостерігається стабільне зростання кількості користувачів зарядних станцій та реєстрацій у додатку ECOFACTOR Network. До кінця листопада кількість користувачів зросла до 51 тисячі, що вже на кілька тисяч більше, ніж офіційно зареєстрованих власників електромобілів в Україні. Справа в тому, що власники екологічно чистих автомобілів реєструються на кількох мережах електростанцій, до того ж додатки є у членів сімей та співробітників, які користуються електрокарами.
Власники електромобілів ставляться до ситуації з розумінням, бо давно звикли до планування своїх поїздок та зарядок. Незважаючи на черги, що з’явилися під час енергетичної кризи 24 та 25 листопада, люди допомагали один одному, ділилися гарячим чаєм та корисними порадами.
Екологічний транспорт завжди має на увазі альтернативні засоби харчування – сонце, вітер, біогаз, вода та перетворення на електроенергію згоряння вугілля, дров, побутових чи сільськогосподарських відходів. Ними можна живити генератори в ДВС, або перетворювати на енергію через парові турбіни. Тобто варіантів отримати електрику багато.
З початку року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод загинули майже три тисячі людей, а основною…
Hyundai завершує розробку нового покоління кросовера Tucson, який готується до переходу у п'яту генерацію. Хоча…
Автомобілів із таксистським минулим на вторинному ринку стає дедалі більше. Якщо раніше це були переважно…
Журнал "Consumer Reports" оцінив надійність німецьких кросоверів 2025 року та склав рейтинг найвитриваліших моделей. Вражаюче,…
Корейська компанія Kia зарекомендувала себе як один із найнадійніших азіатських виробників автомобілів. Проте не всі…
Chevrolet може повернути Camaro у 2026 році. Після завершення виробництва шостого покоління у 2024 році…
Leave a Comment