Усіх поспішаю вітати, шановні мої читачі. Я продовжую свою рубрику корисних порад і останнім часом намагаюся наголошувати на зимовій експлуатації автомобіля. Ні для кого не секрет, що зима може стати для автомобілістів справжнім випробуванням, бо погодні та дорожні умови можуть змушувати водіїв бути пильними, проявляти кмітливість та імпровізувати – для вирішення складної проблеми. При цьому мало кому хочеться возитися із заміною літнього комплекту коліс на зимовий. Словом, є приводи для занепокоєння. Але це – щорічна реальність і її потрібно приймати такою, якою вона є. Тому я хотів би привести до вашої уваги кілька корисних порад, які обов’язково знадобляться при зимовій експлуатації машини. Впевнений, що ви гідно оціните їх.
Але перед цим, хотілося б подякувати своїм давнім і відданим передплатникам – дякую вам за те, що ви підтримуєте мене і всі мої починання на каналі, завдяки чому він має можливість розвиватися далі. Крім того, забувати я не буду і про випадкових читачів. Таких на моєму каналі набирається багато, якщо вірити статистичним даним. Т
І перша корисна порада, якою хотілося б з вами поділитися – це швидке порятунок головних фар від льоду та застиглого снігу. Адже таке відбувається не менш часто, ніж застигання снігових опадів на стеклах. І, якщо ви їздите в темну пору доби, то з такими фарами водіння буде вкрай некомфортним.
Втім, багато хто воліє вирішувати питання просто – елементарно, скребком видаляють льоду і сніг, але робити так я категорично не раджу. Причина ж полягає в тому, що зіскребаючи застиглий літ і сніг, ви ненароком, можете пройтися скребком і по верхньому шару лаку на фарах, адже саме він відповідає за прозорість оптики та її стійкість до впливу ультрафіолетових променів. В результаті, якщо ви такий шар пошкодите, то незабаром помітите, що полікарбонатні фари стали каламутніти і жовтіти.
Тому, замість того, щоб працювати скребком, краще – увімкніть дальнє світло. За рахунок такої дії оптика нагріватиметься і льоду зійде природним чином. Щоправда, подібну пораду можна застосувати лише для галогенної оптики. Але що робити тим, у кого головне світло світлодіодне або ксенонове? І на такий випадок є рішення.
Зокрема, використовуйте незамерзаючу рідину або спеціальні суміші для розморожування скла. Просто, берете та обробляєте незамерзайкою поверхню фари і через якийсь час побачите позитивний результат. На крайній випадок, можна використовувати, наприклад, горілку.
Але не тільки фари можна розморожувати подібним чином. Також незамерзаючою рідиною я рекомендую поливати і обмерзлі зовні скла – для того, щоб знизити час простою машини, поки в неї нагрівається салон під час прогріву.
А ще незамерзайка – надійний друг і товариш у тих випадках, коли ви зіткнулися з проблемою примерзших гальмівних механізмів. Від себе зазначу, що цьому схильні як барабанні, так і дискові гальмівні механізми і все, що потрібно для їх відмерзання – це полити ці механізми незамерзаючою рідиною. І позитивний ефект буде помітний вже за хвилину. Тим часом гарячою водою зрошувати механізми не рекомендую, бо ті ж гальмівні диски може повести від великої різниці температур.
Таким чином, для вирішення подібних завдань і проблем не доведеться вдаватися до якихось складних методів. Адже все дуже просто і доступно для освоєння кожному.