Названо 5 зимових проблем автомобіліста

0
161

Зима – непростий час для водіїв, у тому числі й тому, що через мороз нерідко трапляються поломки та виникають проблеми із внутрішньою «начинкою» машини. Експерти розповіли про 5 поширених проблем, з якими стикаються автомобілісти в холодну пору року.

Що робити, якщо машина не відкривається чи не заводиться?

Швидше за все, причина – акумулятор, що сів на морозі. Не колупайте замок і не докладайте зусиль, щоб його розкрити! Якщо не працюють електроприводи дверних замків, то компоненти запуску теж не функціонуватимуть, і машина все одно не заведеться. У такій ситуації непідготовленим автовласникам найкраще звернутися до фахівців – зателефонуйте до будь-якої служби допомоги на дорогах. Викличте евакуатор і відвезіть машину до сервісу. Якщо ви цінуєте свій автомобіль, то краще вибрати такий свідомо надійний і безпечний варіант – він допоможе вберегти від подальших поломок, викликаних неправильними діями. Так, у холодну пору року на станції ТО часто привозять автомобілі для відігріву або заряджання акумулятора.

Евакуатор чи буксир?

Краще не ризикувати і викликати евакуатор. Це набагато дешевше, ніж ремонт автомобіля після неписьменного буксирування. Взимку справа ускладнюється низкою факторів, які роблять небезпечним буксирування. Крім слизького покриття є і багато інших. Наприклад, якщо сів акумулятор і двигун автомобіля не запускається, будуть проблеми з обігрівом стекол та оглядовістю, не кажучи вже про те, що гріти салон «пічка» також не буде. Крім того, ви не знаєте, напевно, в чому причина поломки – а при деяких несправностях буксирувати машину не можна. Автомобілі з автоматичними трансмісіями буксирувати взагалі не рекомендується, особливо на довгі дистанції.

Як очищати сніг із автомобіля?

Здавалося б, що за проблема – можна просто змісти сніг щітками склоочисників! Але це докорінно неправильний план дій. Якщо снігу багато і він щільний, можна зламати привід «двірників» – і заплатити високу ціну за ремонт. Дотримуйтесь скандинавського правила: перш ніж рушити з місця, вручну очистіть всі шибки. Такий метод хороший ще й тому, що зона очищення у «двірників» невелика, тому огляд обмежується, а це може бути небезпечно.

Прогрівати чи ні?

Звісно, ​​прогрівати! Поки ви чистите скло, двигун повинен працювати. Не рушайте з місця, поки температура двигуна не буде плюсовою – в мороз це займає як мінімум 2-3 хвилини. Якщо їхати відразу після того, як завели двигун, то рано чи пізно це закінчиться позаплановим ремонтом двигуна вашої машини. Одна з дуже поширених проблем – через нерівномірне прогрівання страждає і в якийсь момент може порватися ремінь ГРМ.

Як поводитися при коротких поїздках?

Звичайно, в мороз після запуску двигуна хочеться включити всі електрообігрівачі та електричне обладнання. Тому під час частих та коротких поїздок акумулятор не встигає повністю зарядитися. У такій ситуації є ризик, що акумулятор швидко розрядиться і вийде з ладу, особливо, якщо батарея невисокої якості. Тому час від часу, хоча б раз на сезон, потрібно заряджати АКБ. Наприклад, це можна робити напередодні чи під час новорічних вихідних. Іноді виникає запитання про заміну акумулятора. Для сучасних автомобілів, повних електрообладнання, краще набувати потужної акумуляторної батареї преміального рівня.

Ну і додаткова універсальна порада , яка корисна не тільки взимку: заправляйтеся тільки якісним паливом і не полийте численні присадки. Нерідко вони дають більше шкоди, ніж користі, і можуть призвести до дорогого ремонту.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!