Статті

Водіям розповіли, як поводитися у разі занесення автомобіля взимку

Автомобільні експерти розповіли, як поводитися у разі занесення автомобіля в холодну пору року.

Так, експерт порадив, якщо у машини задній привід , то потрібно трохи відпустити газ і повернути кермо у бік замету, тобто в той бік, куди тягне задня частина автомобіля. Якщо ж у машині передній привід , то, навпаки, вийти із заносу допомагає додавання газу, яке витягне автомобіль. Експерт додав, що головне, не плутати занесення зі знесенням передньої осі в повороті, тоді, навпаки, додавання газу може зашкодити.

Якщо ж машина має повний привід , то тут все складніше, тому що на слизькій дорозі він створює у водія ілюзію безпеки, тому що автомобіль впевнено прискорюється як снігом, так і льодом. Щодо різноманітних електронних систем, то, на думку експерта , у складних ситуаціях на дорозі вони можуть зашкодити.

Це в тому, що вони розраховані для деяких середніх умов експлуатації і можуть допомогти дуже «середньому водієві». При цьому в критичний момент вони здатні блокувати можливість керування машиною. Загальний висновок щодо електронних систем такий: не варто на них сподіватися, заявив фахівець. Експерт також додав, що найголовніше — це вміння, навичка, коли ви автоматично і моментально реагуєте на розвиток замету, купуючи його на початку швидким, коротким і точним рухом.

Якщо ж досвіду мало, то  краще обов’язково потренувати навички десь на закритих майданчиках, може, навіть з інструктором — навмисне викликати замет і намагатися виходити з нього, додав фахівець.

У свою чергу, експерт наголосив, що вкрай важливо мати «адаптований і випереджальний» стиль водіння, враховувати, що інші водії на дорозі можуть не впоратися з керуванням. Він пояснив, що потрібно спостерігати за тим, що відбувається попереду, це дозволить розпізнати будь-які маневри і таким чином уникнути різкого гальмування. Важливо не відволікатися за кермом, а швидкість та безпечна дистанція обов’язково мають відповідати дорожнім умовам.

На слизькій дорозі не можна робити різких рухів кермом, а також потрібно плавно керувати педаллю газу, пояснив фахівець. Він попередив, що на зледенілій дорозі гальмівний шлях у чотири рази більший. “При оптимальних дорожніх умовах і правильному технічному оснащенні гальмівний шлях зазвичай становить близько 15 м при швидкості 50 км/год”, – заявив експерт .

На закінчення експерт розповів експерт: знизити швидкість удвічі на засніжених дорогах та збільшити безпечну дистанцію. Якщо зіткнення не уникнути, важливо пам’ятати, що визначальним фактором тяжкості наслідків аварії буде залишкова швидкість машини в момент зіткнення. Висновок: на момент зіткнення швидкість потрібно знизити до мінімально можливої, підсумував Анатолій Фіронов .

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Скільки двигун може працювати на холостому ходу без ризику

Для водіїв, які щодня стоять у міських заторах і часто працюють із зупинками, важливо розуміти,…

20.11.2025

Чи обов’язкові бризковики на авто і як оскаржити штраф

Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…

19.11.2025

Як діяти, якщо поліція зупинила без пояснень: поради експертів

Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…

19.11.2025

Porsche показала Cayenne Electric 2026: найпотужніший електрокар у своїй лінійці

Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…

19.11.2025

5 причин, через які неправильна зарядка скорочує ресурс батареї електромобіля

Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…

19.11.2025

Renault та Geely готують великий гібридний кросовер Aurora 2

Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…

19.11.2025