Багато водіїв думають, що тиск, зазначений на боковині шини, – це норма, але це максимум, який шина витримує. Для повсякденної їзди він завжди надто високий.
Правильний тиск визначає виробник автомобіля, а не шин. Його можна знайти на наклейці в дверях водія або в посібнику з експлуатації. Якщо накачати шини до максимального тиску, протектор зношується нерівномірно, колеса стають жорсткими, машина гірше тримає дорогу, збільшується гальмівний шлях і зростає ризик пошкоджень.
Щоб правильно накачати шини: дивимося рекомендований тиск, встановлюємо його компресором і перевіряємо манометром. Системи контролю TPMS допомагають, але не замінюють рекомендації виробника. Тимчасові відхилення можливі при буксируванні або русі по піску, але для повсякденної їзди найважливіше – дотримуватися рекомендацій автомобіля, а не “max PSI” на шині.
Безпека залишається одним із головних критеріїв при виборі нового автомобіля, тому рейтинги Euro NCAP щороку…
При купівлі старого автомобіля на перший план виходить надійність: мало хто хоче постійно "жити у…
"Докатка" (компактна тимчасова запаска) не є повноцінною заміною шини, а служить лише аварійним засобом для…
Вибір подарунка для автомобіліста часто перетворюється на справжній виклик. Звичайні сувеніри, як-от ароматизатори, кружки чи…
Багато водіїв дратуються, коли хтось різко перестроюється або повертає без сигналу, ніби навколо нікого немає.…
Якщо суцільну лінію дорожньої розмітки погано видно через сніг, бруд, сильну зношеність або вона фактично…
Leave a Comment