Вибираємо позашляховик. Який краще

0
118

Спочатку визначимося з вимогами, що пред’являються споживачами, що вибирають машину для поїздок бездоріжжям, наприклад, лісом.

Вам знадобиться машина з:

  • Повним приводом (на передньопривідному кросовері можна застрягти в першій калюжі);
  • Рамою (якщо йдеться не про сімейний автомобіль, то завдяки рамі домагаються збільшення прохідності машини, піднімаючи кузов над рамою);
  • Містким багажником;
  • Важливість кольору не така висока, хоча краще нейтральний відтінок. Якщо вибрати сріблясту або бежеву модель, на ній менше буде видно бруд або дрібні подряпини, що залишаються гілками;
  • Дизельним двигуном, не обладнаним електронною системою запалювання, отже, ймовірність знерухомлення мотора при проходженні водної перешкоди буде мінімальною;
  • Механічною коробкою передач, завдяки якій простіше вибратися із засніженої колії чи броду.

Досвідчені автомобілісти називають три основні характеристики, необхідні позашляховику, які є:

  • Хоча б першого блокування диференціалів;
  • Роздавальної коробки, що має знижувальну передачу;
  • Обов’язково рамної моделі.

Автомобілісти ставляться до позашляховиків із жорсткими вимогами, стверджуючи, що міських версій авто для поїздки лісом не існує. Серед кращих варіантів називають в основному: Jeep Wrangler або Land Rover Defender або Nissan Patrol. Існують претенденти, які вважаються оптимальними для лісу та міста, серед яких називають: Subaru Forester (комплектація до 2007 року) або Mitsubishi Pajero або Toyota Land Cruiser.

Основна вимога, характерна доброму позашляховику, полягає у його надійності. Якщо машина долає перешкоду (від великої калюжі до забору), то поломка виявиться небезпечною.

Учасникам численних експедицій, включаючи рятувальні, нерідко доводилося займатися порятунком товаришів, які опинилися у непрохідних місцях. Вони стверджують, що за наявності крутого джипа доводиться далеко ходити за допомогою до тракториста.

Відповідаючи на запитання щодо кращої моделі для поїздки в експедиції, експерти назвали:

Toyota, відому практичним відсутністю поломок. Можна подолати 20 тисяч кілометрів і обмежитися заміною лампочки. Toyota є досить бюджетною в обслуговуванні, яка не потребує частих ремонтів.

  • Nissan Patrol відома більш частими поломками, тому потребує вивчення матеріальної частини. Слід знати про клуб однодумців, які надають допомогу при проблемах. Навіть при деяких складностях і ніжному кузові машина залишається улюбленою та шанованою.
  • Land Rover Defender зазнає більш частих поломок, що відбуваються кожні 5 тисяч миль. Defender при цьому відомий непоганими результатами поза асфальтом. Машина харизматична, з цікавим минулим, її алюмінієвий кузов наповнений пристрастю до подорожей та авантюризму.

На думку експертів, позашляховики не повинні поєднуватися з міськими авто, що є не комфортним і невигідним варіантом.

Якщо говорити про ідеальне співвідношення, водії, що люблять екстремальну їзду за межами асфальтового покриття, потребують вибору та купівлі як мінімум двох автомобілів. На одному з них вони зможуть кататись лісом, а інший зможуть використовувати для міських поїздок. Доступність такого варіанта є не у всіх. Тому міський кросовер після настання сезону полювання стає позашляховиком, а потім знову їздить асфальтом.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!