Статті

Експерти пояснили, чим механіка краща за автоматичну трансмісію

Ситуація із запасними деталями на авторинку залишається не ідеальною. Покупцям часто не вдається знайти оригінальні комплектуючі, а купувати підробки загрожує майбутньому технічному стану машини. Тому перше, про що зараз думають російські автомобілісти, це надійність основних вузлів та агрегатів свого авто. І в цьому відношенні механічна коробка передач набагато краща за багато інших видів трансмісій.

І так б/у  автомобілі з АКПП та пробігом понад 100 тисяч кілометрів несуть у собі загрозу виходу з ладу такої коробки передач. Крім того, чим гірше власник ставився до технічної частини своєї машини, тим вищі ці шанси. У разі класичної АКПП перші відмови можуть фіксуватися на позначках 120 тисяч км. У роботизованих “автоматів” надійність ще нижча – до ремонту вони, як стверджує журналіст російської газети, проїжджають 80-90 тисяч кілометрів.

А ось механічна трансмісія розрахована на весь термін служби двигуна та в деяких випадках здатна подолати без капітального ремонту до 500 тисяч кілометрів. З єдиної технічної процедури, яка може знадобитися цей період, можна назвати лише заміну дисків зчеплення.

Ще один очевидний плюс МКПП – купуючи машину з “механікою” майбутній власник не тільки менше ризикує, але ще й може суттєво заощадити, оскільки коштують такі автомобілі помітно дешевше, ніж з АКПП.

Серед інших переваг “механіки” проти “автомата” названі: здатність МКПП довго працювати під навантаженням, гальмувати двигуном, швидше прогріватися і дозволяти заводитися “з штовхача”.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault може відродити “заряджені” моделі Renault Sport

Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…

12.12.2025

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025