Ситуація із запасними деталями на авторинку залишається не ідеальною. Покупцям часто не вдається знайти оригінальні комплектуючі, а купувати підробки загрожує майбутньому технічному стану машини. Тому перше, про що зараз думають російські автомобілісти, це надійність основних вузлів та агрегатів свого авто. І в цьому відношенні механічна коробка передач набагато краща за багато інших видів трансмісій.
І так б/у автомобілі з АКПП та пробігом понад 100 тисяч кілометрів несуть у собі загрозу виходу з ладу такої коробки передач. Крім того, чим гірше власник ставився до технічної частини своєї машини, тим вищі ці шанси. У разі класичної АКПП перші відмови можуть фіксуватися на позначках 120 тисяч км. У роботизованих “автоматів” надійність ще нижча – до ремонту вони, як стверджує журналіст російської газети, проїжджають 80-90 тисяч кілометрів.
А ось механічна трансмісія розрахована на весь термін служби двигуна та в деяких випадках здатна подолати без капітального ремонту до 500 тисяч кілометрів. З єдиної технічної процедури, яка може знадобитися цей період, можна назвати лише заміну дисків зчеплення.
Ще один очевидний плюс МКПП – купуючи машину з “механікою” майбутній власник не тільки менше ризикує, але ще й може суттєво заощадити, оскільки коштують такі автомобілі помітно дешевше, ніж з АКПП.
Серед інших переваг “механіки” проти “автомата” названі: здатність МКПП довго працювати під навантаженням, гальмувати двигуном, швидше прогріватися і дозволяти заводитися “з штовхача”.