Осінь – традиційний час для заміни акумулятора автомобіля. Махнув і забув на кілька років? А ось і ні: тепер «оновлена» батарея може попроситися на квітмет вже через пару-трійку місяців. Хто ж у цьому винен: генератор, установник, виробник, змова чи псування? Все набагато простіше.
Смутні часи – а поточний рік важко назвати інакше – завжди породжують величезну кількість охочих нажитися та обдурити. Іноді гостра нестача фінансів штовхає на «хитрощі» навіть чесних ділків, чого вже говорити про «лихих» товаришів. Можна, звичайно, в черговий раз нагадати про те, що купувати щось варто тільки у перевірених продавців, але помірні ціни та бажання заощадити… Загалом рано чи пізно на обман трапляються всі, але не кожен розуміє суть «розлучення». Взяти, наприклад, схему з акумуляторами.
Трохи похолоднішало, пішли дощі — двигун став мляво запускатися, а потім взагалі «втратив» батарейку, моргнувши на прощання панеллю приладів. Зрозуміло, АКБ давно не змінювали, настала черга досі відкладеного відвідування магазину. Сьогодні левову частку покупок здійснюють через інтернет, а вже придбання такої небюджетної запчастини так взагалі варто почати з моніторингу ринку.
Що ж там можна зараз «намоніторити»? Звичні та знайомі продавці помітно підняли ціни, а ось у деяких «новачків» прайси дуже приємні. Ага, шукають клієнтів, працюють на імідж та гарні оцінки. Дзвонимо – «є, приїжджайте, ціна актуальна». Звичайно, це авторинок, павільйон. А де ще можна купити потрібну деталь та ще й за вигідною ціною і прямо зараз?
Але з генератором, хвала Всевишньому, все в повному порядку. А ось щойно замінений акумулятор, на жаль, виявився глибоко уживаним. Продавець на скупці взяв кимось здану батарею, відмив та приліпив на неї нові наклейки. Індикатор електроліту обдурити не складно — там дві кульки, тож зубочистка чи сірник питання вирішать. А далі — комплекс «заряд-розряд», який здатний на кілька місяців продовжити термін служби навіть АКБ, що в’яне.
Лаятися з продавцем безглуздо, адже претензії треба писати виробнику, а той — буває ж таке — тільки покинув Росію і прикрив місцеве представництво. Звертайтесь до європейських судів, вимагайте компенсації. Але для цього, щоправда, треба спершу провести незалежну експертизу. Чи варта гра свічок — питання риторичне. Простіше, швидше та бюджетніше купити новий акумулятор, але з одним застереженням: цього разу без економії.
У листопаді українці придбали 5,5 тисяч вживаних легкових автомобілів, ввезених зі США, що в 2,2…
Компанія Mercedes-Benz опублікувала нове тизерне фото електровена VLE та назвала точну дату його прем'єри. Раніше…
Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) опублікував нові результати краш-тестів, проведених за жорсткими методиками. Лідером…
Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…
Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…
Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…
Leave a Comment