Тип приводу автомобіля майже ніяк не допоможе водієві в умовах серйозної зими з ожеледицею та сильними снігопадами, якщо на авто стоїть “літо”. Так, експерти з TyreReviews навіть провели відповідний тест і порівняли автомобіль з повним приводом на “літі” та авто з переднім приводом на “зимі” – результати говорять самі за себе:
Міф №4: зимовий комплект шин має бути ширшим, ніж літній.
Як не дивно, але логіка з розряду, що більша пляма контакту у широкої шини дозволить збільшити зачіп та керованість автомобіля, в умовах снігу та льоду не працює. Численні тести показують, що широкі шини (більше рекомендованих виробником розмірів) навпаки показують гіршу керованість на дорозі. Ідеальний вибір – шина стандартної ширини.
Міф №5: зимові колеса можна поставити лише на одну вісь
Така помилка популярна серед власників передньопривідних та задньопривідних авто. Найчастіше такою логікою керуються водії, у яких просто замало грошей, щоб встановити зимові шини на всі 4 колеса, а не лише на два ведучі. У разі встановлення зимових шин тільки на 2 колеса автомобіль регулярно заноситиме.
Міф №6: у сильний мороз від шипованої гуми на льоду немає жодного ефекту
Ця помилка здається просто смішною з погляду фізики. Так, навіть у найсильніші морози, які в Україні зустрічаються дуже нечасто, шиповані шини поводяться абсолютно так само, як і за невеликих холодів. Водночас зазначимо, що гума шипована є ефективною виключно на льоду.
Міф №7: зимові шини підходять і для літніх поїздок
З тим, що зимові шини потрібно обов’язково встановлювати, ми вже розібралися. Водночас якщо говорити про зворотний бік цієї ситуації, то влітку також обов’язково встановлювати шини по сезону. Річ у тім, що через склад самої гуми при температурі 5-7 градусів за Цельсієм зимова гума втрачає свої властивості.
Leave a Comment