Статті

Чи варто боятися турбованих двигунів

Share

Турбіна автомобіля – це високотехнологічний продукт, який за своєю природою можна порівняти з двигуном літака. Вона потрібна, щоб нагнітати повітря в циліндри, збільшуючи цим потужність віддачі двигуна.

Говорячи простою мовою, турбіна складається з картриджа і двох равликів: гаряча і холодна, всередині яких обертаються турбінні колеса.

Равлик, який з’єднаний з вихлопною системою, нагрівається до дуже високої температури, приблизно до 800-850 градусів.

Сучасні виробники намагаються ставити турбіну ближче до циліндрів, тим самим вони вкорочують випускний колектор, роблять його у вигляді термоса для збереження температури.

Для того, щоб вал турбіни нормально обертався і не грівся, до нього під тиском подається моторне масло. Також до картриджа йде трубка з антифризом додаткового охолодження.

Незнання як користуватись турбованим двигуном призводить до його перегріву.

Перегрів турбіни – часто неписьменність клієнта.

Щоб зберегти працездатність турбіни на довгі роки важливо дотримуватися низки умов:

1. Після тривалої поїздки з підвищеними навантаженнями необхідно після зупинки дати двигуну попрацювати на холостому ходу, щоб упала температура вихлопних газів.

Турбіна почне охолоджуватись маслом двигуна, що охолоджує рідиною. Якщо знехтувати цим простим правилом, вся теплова міць від турбіни перейде на сусідні деталі, що призведе до підвищеного їхнього зносу та передчасного виходу турбіни з ладу.

2. Використання якісної олії.

Вал турбіни обертається з дуже високою частотою (30 000 обертів за хвилину). Для того щоб зберегти ущільнення та підшипники ковзання турбіни у працездатному стані, олія повинна бути готова до динамічних навантажень та до високих температур.

3. Якість повітряного фільтра та правильність проведення робіт із його заміни.

Дуже часто стикаємося з тим, що використання неоригінальних, неякісних повітряних фільтрів призводить до того, що крізь них у турбіну потрапляє багато пилу, піску, що призводить до зношування турбіни, з’являються биття, виходить з ладу підшипник, через який починає гнати олію турбіна.

Отже, 3 питання до обслуговування: якісні витратні матеріали, якісно виконані роботи, якісна олія та 1 питання до клієнта.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

ТОП-5 двигунів, які практично неможливо зламати при регулярному обслуговуванні

Розумію, скільки різних думок можуть виникнути в коментарях з цього приводу, адже тема двигунів настільки…

15.12.2024

Названо ключовий спосіб захисту автомобіля від іржі взимку

Узимку автомобілі зазнають серйозного впливу дорожніх реагентів, які використовують для боротьби з льодом і снігом.…

15.12.2024

Автоінструктор розповів про важливі нюанси зимового водіння

Водіння в зимовий період має свої особливості та водії повинні бути готові до них, щоб…

15.12.2024

Експерт пояснив, як захистити двигун автомобіля в умовах зимового холоду

Захист двигуна взимку - важливе завдання, оскільки холодні температури можуть негативно позначитися на роботі автомобіля.…

14.12.2024

Volkswagen розкрив базовий Teramont нового покоління

Volkswagen розкрив базовий Teramont нового покоління. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії та характеристики…

14.12.2024

Як у 2 рази швидше прогрівати двигун за допомогою простих порад

Зима в Україні вже повноцінно набирає обертів, і водії стикаються з новими викликами. Перш ніж…

14.12.2024