Турбіна автомобіля – це високотехнологічний продукт, який за своєю природою можна порівняти з двигуном літака. Вона потрібна, щоб нагнітати повітря в циліндри, збільшуючи цим потужність віддачі двигуна.
Говорячи простою мовою, турбіна складається з картриджа і двох равликів: гаряча і холодна, всередині яких обертаються турбінні колеса.
Равлик, який з’єднаний з вихлопною системою, нагрівається до дуже високої температури, приблизно до 800-850 градусів.
Сучасні виробники намагаються ставити турбіну ближче до циліндрів, тим самим вони вкорочують випускний колектор, роблять його у вигляді термоса для збереження температури.
Для того, щоб вал турбіни нормально обертався і не грівся, до нього під тиском подається моторне масло. Також до картриджа йде трубка з антифризом додаткового охолодження.
Незнання як користуватись турбованим двигуном призводить до його перегріву.
Перегрів турбіни – часто неписьменність клієнта.
Щоб зберегти працездатність турбіни на довгі роки важливо дотримуватися низки умов:
1. Після тривалої поїздки з підвищеними навантаженнями необхідно після зупинки дати двигуну попрацювати на холостому ходу, щоб упала температура вихлопних газів.
Турбіна почне охолоджуватись маслом двигуна, що охолоджує рідиною. Якщо знехтувати цим простим правилом, вся теплова міць від турбіни перейде на сусідні деталі, що призведе до підвищеного їхнього зносу та передчасного виходу турбіни з ладу.
2. Використання якісної олії.
Вал турбіни обертається з дуже високою частотою (30 000 обертів за хвилину). Для того щоб зберегти ущільнення та підшипники ковзання турбіни у працездатному стані, олія повинна бути готова до динамічних навантажень та до високих температур.
3. Якість повітряного фільтра та правильність проведення робіт із його заміни.
Дуже часто стикаємося з тим, що використання неоригінальних, неякісних повітряних фільтрів призводить до того, що крізь них у турбіну потрапляє багато пилу, піску, що призводить до зношування турбіни, з’являються биття, виходить з ладу підшипник, через який починає гнати олію турбіна.
Отже, 3 питання до обслуговування: якісні витратні матеріали, якісно виконані роботи, якісна олія та 1 питання до клієнта.
Технічне обслуговування автомобіля – це не тільки планові перевірки. Ця процедура вимагає особливої уваги та…
Toyota готується до одного з найбільших і найдорожчих відгуків у своїй історії. Дилерські центри компанії…
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Leave a Comment