Здавалося б, у сучасних транспортних засобах все покликане служити одній меті – зробити керування автомобілем максимально комфортним, безпечним та позбавленим будь-якого стресу процесом. Але насправді ситуація виявляється не такою райдужною, як хотілося б інженерам та маркетологам. Автори порталу HotCars провели опитування серед автомобілістів США та виявили цілу низку опцій, які просто дратують місцевих автовласників. Читайте добірку і не забудьте поділитися з нами в коментарях, які особливості сучасних машин найбільше напружують вас.
Голосовий асистент, замовкни вже
Здавалося б, голосові помічники повинні полегшувати водіям життя та дозволити їм менше відволікатися від дороги, керуючи різними системами на кшталт навігації та музики за допомогою мови. Насправді ж жителям США часто доводиться кілька разів повторювати команди, та ще й стежити за чіткістю формулювань, спрощуючи сказане, щоб помічник нарешті зрозумів їх прохання. Особливо страждають від непорозуміння водії з дефектами мови та вираженим акцентом, від чого, звичайно, страшенно бісться.
Смердючий пластик, не скрипи
Якщо вам не пощастило стати власником автомобіля з преміальної лінійки, вам напевно доведеться задовольнятися великою кількістю пластикових деталей у салоні вашого транспорту. У дешевих моделях масового сегмента він часто випромінює неприємний запах, нагріваючись на сонці. А після кількох років або навіть місяців їзди по купах і пагорбах починає видавати дратівливий скрип. Чи то справа олдтаймери з минулого століття, про які з любов’ю ностальгують учасники опитування, сумуючи за елементами інтер’єру зі сталі та дерева та салонами з натуральної шкіри, тканини або вінілу.
Вистачить штучної шкіри та глянсових елементів салону
Бісять американських автомобілістів і глянсові пластикові деталі салону їхніх машин, які замість надання інтер’єру стильного і багатшого зовнішнього вигляду збирають на своїй поверхні пил, подряпини та відбитки пальців. Не влаштовують їх і деталі, оббиті шкірозамінником – у всьому винен їхній специфічний запах і неприємні відчуття від дотиків до тіла.
Даєш зручне місце для смартфона
Незважаючи на те, що багато сучасних моделей машин комплектуються інтегрованими в центральний тунель бездротовими зарядками для смартфонів, або, на крайній край, нішами для їх зручного розміщення і вбудованими USB-портами, користувачі все одно ними незадоволені. За їхніми словами, виробники роблять ніші для телефонів незручними, відповідними лише для декількох моделей пристроїв. А бездротові зарядки не заряджають аксесуари в чохлах, і в принципі роблять це дуже повільно і неефективно.
Куди тут тикати, щоб зробити прохолодніше
Загальне прагнення мінімалізму в інтер’єрі призвело до того, що виробники сучасних моделей авто стали повсюдно відмовлятися від аналогових «крутилок» і кнопок різних систем, ховаючи ці функції подалі в меню штатної «мультимедійки». У результаті водіям для того, щоб включити елементарний підігрів дзеркал, керма і стекол або змінити температуру в салоні, доводиться довго копатися в налаштуваннях, тицяючи пальцями у всілякі сенсорні дисплеї.
У тісноті та в образі
Незважаючи на те, що автомобілі стають більшими, простір для ніг задніх пасажирів у більшості сучасних моделей з якоїсь неясної причини не збільшується. Автори порталу нарікають на те, що якщо раніше тіснота на задньому ряду була обумовлена особливостями конструкції задньопривідних машин, то тепер подібна незручність перекочувала навіть на електромобілі. Адже їм з їхніми батареями, інтегрованими в днище або частиною кузовної архітектури, що зовсім є, немає необхідності викроювати місце для розміщення задньої осі і диференціала.
Геть «нудні» та задумливі АКПП
Сучасні автоматичні трансмісії вже зовсім не ті, що раніше. Так, нехай старі АКПП часто «підтуплювали», але все ж непогано справлялися зі своїми завданнями і точно відрізнялися куди більшою надійністю. Сучасні «автомати», за словами американських автомобілістів, налаштовані насамперед на паливну економічність. Тому мають купу швидкостей і навіть у спортивному режимі переходять на підвищену передачу задовго до того, як обороти двигуна наблизяться до червоної лінії – ніякого від них драйву і азарту, одним словом.
Досить робити маленькі слабкі двигуни
Заокеанські автовласники обурюються: у зв’язку з постійним зростанням вартості палива, посиленням норм викидів та високою вартістю створення нових двигунів, автовиробники вдаються до зменшення потужності своїх силових установок, щоб відповідати всім чинним вимогам та нормам екологічного класу. Це призводить до того, що потужні 12-циліндрові мотори поступаються місцем V8, “вісімки” перетворюються на “четвірки”, а ті і зовсім – в галасливі 3-циліндрові двигуни з потужністю як у газонокосарки. 😬 І якщо на якомусь легкому хот-хетчі таке рішення виглядає доречно, то у великому повнорозмірному седані чи позашляховику викликає у власників лише роздратування!
Програмні обмежувачі дістали
Ох ці цифрові нашийники! Вони змушують потужні агрегати V8 і V10 на сучасних Audi звучати ніби пилососи… Обмежувачі також використовують і хлопці з BMW, але кореспонденти HotCars відзначають, що в режимі Sport+ у водія все ж таки з’являється можливість загнати стрілку баварського мотора в червону зону. Крім того, обмежувачі не дають збільшувати обороти двигуна, коли машина стоїть на місці, а значить про улюблену забаву стрітрейсерів – поричати потужним мотором на світлофорі, запрошуючи сусідів по потоку до участі в заїзді до наступного світлофора – можна забути.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment