Статті

Назвали п’ять причин, з яких автомобіль відводить убік

Share

Несправну машину під час руху може вести убік, через що водієві потрібно буде постійно надавати додаткове зусилля на кермо, щоб утримувати авто у вибраній смузі. Це може відволікати водія, а також спричинити серйозну аварію через втрату траєкторії автомобіля на жвавій дорозі.

Збиті параметри «розвал-сходження»

Така проблема зустрічається в автомобілів найчастіше. Через неякісне дорожнє покриття, сезонну заміну гуми або ремонт підвіски транспортного засобу збиваються заводські налаштування положення коліс. Це може призвести до відведення машини убік під час руху.

Несвоєчасне підкачування коліс

Якщо в покришках автомобіля відрізняється тиск, то його вестиме, і завжди у бік саме спущеного колеса. Однак на вигляд різниця в тиску у коліс може бути не видно, але за наявності подібно потрібно перевіряти тиск за допомогою манометра.

Різниця в керуванні авто буде відчуватися, якщо гума має різну висоту протектора. Так, при встановленні запасного колеса з новою гумою не варто дивуватися, якщо машину тягтиме в бік запасного колеса.

ступичний підшипник, що вийшов з ладу

Під час підклинювання ступичного підшипника транспортний засіб «веде» на трасі. При цьому на проблемний вузол вказує сам автомобіль, оскільки його тягтиме в бік деталі, що вийшла з ладу. На поломку також вкажуть гомін, скрипи та інші сторонні звуки, які виникатимуть під час їзди.

Несправність кермової тяги

Рульова тяга на вживаних авто найчастіше виходить з ладу. На цей дефект вказує сторонні стуки в підвісці, люфт коліс, а також нестабільна поведінка автомобіля на трасі: Транспортний засіб кидатиме убік навіть на невисокій швидкості. Вирішенням цієї ситуації стане заміна кермової тяги.

Підклинювання гальмівної системи

Дискомфорт в керуванні автомобілем можна помітити в момент гальмування: машину кидатиме вбік при активному натисканні на гальма. Це трапляється через неправильний розподіл навантаження, коли одне колесо транспортного засобу починає зупинятися, а друге ще продовжує обертатися з набраною швидкістю.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Cadillac представила трирядний електричний позашляховик Vistiq

Американський бренд анонсував новий трирядний електричний позашляховик Cadillac Vistiq 2026 року. Це модель SUV преміум-класу…

17.11.2024

Інженер визначив, які мотори надійніші: бензинові чи дизельні

Експерти протягом чотирьох років досліджували понад 130 тисяч транспортних засобів. Кожна машина була перевірена по…

17.11.2024

Xiaomi публічно представила електричний седан SU7 в екстремальній версії Ultra (ФОТО)

У рамках Міжнародного автосалону в Гуанчжоу 2024 компанія Xiaomi публічно представила електроседан SU7 в екстремальній…

17.11.2024

Audi показала подовжену версію седана A5L з новими можливостями (ФОТО)

На автосалоні в Гуанчжоу Audi показала свою нову модель A5L, і це не те, що…

17.11.2024

Автоексперт пояснив, як правильно прогрівати двигун у мороз

Як на мене, залишати машину без нагляду під час прогріву – це така собі ідея.…

17.11.2024

Топ найнадійніших уживаних кросоверів

Автоексперти, формуючи рейтинг автомобілів, розглядають сукупність факторів, до яких входить клас, бренд виробника, вік ТЗ,…

17.11.2024