Статті

Назвали п’ять причин, з яких автомобіль відводить убік

Несправну машину під час руху може вести убік, через що водієві потрібно буде постійно надавати додаткове зусилля на кермо, щоб утримувати авто у вибраній смузі. Це може відволікати водія, а також спричинити серйозну аварію через втрату траєкторії автомобіля на жвавій дорозі.

Збиті параметри «розвал-сходження»

Така проблема зустрічається в автомобілів найчастіше. Через неякісне дорожнє покриття, сезонну заміну гуми або ремонт підвіски транспортного засобу збиваються заводські налаштування положення коліс. Це може призвести до відведення машини убік під час руху.

Несвоєчасне підкачування коліс

Якщо в покришках автомобіля відрізняється тиск, то його вестиме, і завжди у бік саме спущеного колеса. Однак на вигляд різниця в тиску у коліс може бути не видно, але за наявності подібно потрібно перевіряти тиск за допомогою манометра.

Різниця в керуванні авто буде відчуватися, якщо гума має різну висоту протектора. Так, при встановленні запасного колеса з новою гумою не варто дивуватися, якщо машину тягтиме в бік запасного колеса.

ступичний підшипник, що вийшов з ладу

Під час підклинювання ступичного підшипника транспортний засіб «веде» на трасі. При цьому на проблемний вузол вказує сам автомобіль, оскільки його тягтиме в бік деталі, що вийшла з ладу. На поломку також вкажуть гомін, скрипи та інші сторонні звуки, які виникатимуть під час їзди.

Несправність кермової тяги

Рульова тяга на вживаних авто найчастіше виходить з ладу. На цей дефект вказує сторонні стуки в підвісці, люфт коліс, а також нестабільна поведінка автомобіля на трасі: Транспортний засіб кидатиме убік навіть на невисокій швидкості. Вирішенням цієї ситуації стане заміна кермової тяги.

Підклинювання гальмівної системи

Дискомфорт в керуванні автомобілем можна помітити в момент гальмування: машину кидатиме вбік при активному натисканні на гальма. Це трапляється через неправильний розподіл навантаження, коли одне колесо транспортного засобу починає зупинятися, а друге ще продовжує обертатися з набраною швидкістю.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025