Китайські автовиробники вміють виправляти свої помилки: якщо раніше їх часто лаяли за низьку якість і захист від корозії, то зараз вони змінили імідж і стали офіційними конкурентами німецьких, японських і корейських брендів. Однак деякі китайські автомобілі ще далекі від ідеалу.
Перший пункт – це ергономіка. Якщо брати для прикладу популярний кросовер, то комусь незручні сидіння, комусь кермо з широким діапазоном регулювання, а хтось скаржиться на те, що бачок омивача лобового скла замалий, а USB-порт незручний для їзди.
Друга проблема – тонкий метал панелей кузова, тому місцями вм’ятини або навіть іржа з часом можуть відлякати потенційних покупців на вторинному ринку.
Крім того, автовласники часто скаржаться на те, що китайські машини погано пристосовані до суворих умов. Взимку їх патрубки і сальники можуть тріснути і порватися, прокладки головки блоку циліндрів можуть вийти з ладу через перепад температур, може порушитися циркуляція охолоджуючої рідини.