Щоб автомобільний кондиціонер раптово не викинув водія на дорозі, варто заздалегідь звернути увагу на його ремонтопридатність – щоб знати, що він не загрожує виходу з ладу найближчим часом, знадобиться звичайний термометр .
Щоб перевірити ефективність вашої системи кондиціонування, слід почати зсередини. Для цього потрібно завести двигун і поставити кондиціонер на максимальне охолодження, при цьому швидкість вентилятора потрібно поставити на передостаннє положення, щоб вентилятор не працював на межі.
Далі потрібно просто направити повітря, що обдувається, через дефлектор на приладовій панелі, перекривши подачу повітря на лобове скло і ноги – холодне повітря незабаром повинно почати виходити з дефлектора.
Для вимірювання температури охолоджуваного повітря потрібен термометр, і найкраще для цих цілей підходять електронні термометри. Коли зовнішня температура досягає +20-25°C, кондиціонер в салоні повинен охолодити повітря приблизно на 9 градусів. Якщо температура вища, це означає, що кондиціонер поступово здає позиції.
Також не зайвим буде перевірити роботу підкапотного кондиціонера. Є два види трубок – тонкі трубки та товсті трубки. Будьте обережні, щоб не поранити руки, потрібно підійти до товстої трубки і на дотик оцінити температуру – якщо не замерзає, значить з кондиціонером щось не так.