За словами експерти, деякі автовиробники відмовилися від повноцінного оцинкування машин, щоб утримати попит на їхнє придбання. «Японці, наприклад, почали обмежувати вкладення в оцинкування кузовів для того, щоб створити попит, тому що коли кузов не гниє, а двигун не ламається, то попит на покупку авто різко падає. Цей тренд є й у багатьох інших видах техніки. Якщо ми згадаємо пральні машини, які робилися у 90-х, то несподівано для себе виявимо, що сучасні ламаються частіше», – заявив автоексперт.
Експерт зазначив, що більша частина машин, що випускаються, на даний момент мають антикорозійну обробку днища, а також колісних арок і бризковиків. Крім того, він повідомив, що виробник зацікавлений у тому, щоб кузов автомобіля прогнивав, інакше клієнт не купуватиме нову машину.
Leave a Comment