Купуючи уживаний автомобіль, залишайте невеликий бюджет, щоб довести його до пуття. Низка профілактичних процедур дозволить мінімізувати виникнення проблем із машиною в майбутньому.
Перед продажем нерідко автовласники намагаються надати транспортному засобу товарного вигляду, замінюючи різноманітні розхідники. Однак використовують при цьому дешевий і неякісний варіант.
Відразу замініть мастило та масляний фільтр у двигуні, відповідно до рекомендованих автовиробником експлуатаційних властивостей. Оригінальне мастило початково розроблене з урахуванням особливостей того чи іншого мотора — потрібна в’язкість, специфічні присадки.
Заміна антифризу та гальмівної рідини має бути другим завданням для нового господаря. Чому? Прострочена охолоджувальна рідина може замерзнути взимку. А влітку варто чекати на перегрівання мотора. Крім цього, охолоджувальна рідина змащує насос для продовження його терміну експлуатації.
Як правило, в автомобілі чотири стандартні фільтри: масляний, паливний, повітряний фільтр двигуна та вугільний.
Якщо масляний ми змінюємо із заміною самого мастила, то про решту також не слід забувати.
Узимку чекайте проблем із запуском холодного двигуна зі зношеним акумулятором.
Іноді достатньо підзарядити акумулятор, щоб привести його до тями. Для цього вам знадобиться універсальна зарядка, яка набагато дешевша за сам акумулятор. Але якщо і після підзарядки транспорт заводиться погано і не з першого разу, доведеться розщедритися на новий АКБ.
Якщо виникає підозрілий стукіт у підвісці під час їзди, ваш маршрут лежить на СТО для ретельної ревізії. Це може бути сигнал зносу будь-яких шарнірних з’єднань.
У ходовій частині підлягають перевірці гумометалеві елементи:
Дані ланки нерідко роблять слабшими, щоб вони брали на себе удари від ям і нерівностей дороги, захищаючи дорожчі деталі.
Одні з перших у черзі на заміну — приводні ремені навісних агрегатів та ремінь ГРМ.
Наприклад, невчасна заміна ГРМ для водія виливається у дорогий капремонт двигуна — від 10 000 грн. Привідні ремені можуть давати неприємні писки, які спричиняють розтягнутий і ослаблений ремінь генератора.
У системі охолодження важливо перевірити підтікання антифризу, цілісність радіатора двигуна. У вихлопній системі дивляться на ущільнювачі (бажано послухати «січе» глушник чи ні).
Повну картину стану автомобіля може дати тільки фахівець на сервісній станції. А щоб не купити кота в мішку, рекомендуємо зазирнути на СТО до покупки машини.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment