Що робити після покупки вживаного автомобіля

0
104

Купуючи уживаний автомобіль, залишайте невеликий бюджет, щоб довести його до пуття. Низка профілактичних процедур дозволить мінімізувати виникнення проблем із машиною в майбутньому.

№1 — Мастило

Перед продажем нерідко автовласники намагаються надати транспортному засобу товарного вигляду, замінюючи різноманітні розхідники. Однак використовують при цьому дешевий і неякісний варіант.

Відразу замініть мастило та масляний фільтр у двигуні, відповідно до рекомендованих автовиробником експлуатаційних властивостей. Оригінальне мастило початково розроблене з урахуванням особливостей того чи іншого мотора — потрібна в’язкість, специфічні присадки.

№2 — Антифриз

Заміна антифризу та гальмівної рідини має бути другим завданням для нового господаря. Чому? Прострочена охолоджувальна рідина може замерзнути взимку. А влітку варто чекати на перегрівання мотора. Крім цього, охолоджувальна рідина змащує насос для продовження його терміну експлуатації.

№3 — Фільтри

Як правило, в автомобілі чотири стандартні фільтри: масляний, паливний, повітряний фільтр двигуна та вугільний.

Якщо масляний ми змінюємо із заміною самого мастила, то про решту також не слід забувати.

  • Паливний фільтр відповідає за очищення пального від різних домішок. Він дбає про чистоту форсунок двигуна.
  • Повітряний фільтр забезпечує чисте «дихання» двигуна. Він дає можливість знизити витрати пального, якщо старий фільтр був забитий.
  • Вугільний фільтр або салонний відповідає за дихання водія та пасажирів. Забитий фільтр часом є причиною вікон, що постійно запітнівають.

№4 — АКБ

Узимку чекайте проблем із запуском холодного двигуна зі зношеним акумулятором.

Зараз читають  Експерт пояснив, які моторні масла категорично не можна змішувати

Іноді достатньо підзарядити акумулятор, щоб привести його до тями. Для цього вам знадобиться універсальна зарядка, яка набагато дешевша за сам акумулятор. Але якщо і після підзарядки транспорт заводиться погано і не з першого разу, доведеться розщедритися на новий АКБ.

№5 — Ходова

Якщо виникає підозрілий стукіт у підвісці під час їзди, ваш маршрут лежить на СТО для ретельної ревізії. Це може бути сигнал зносу будь-яких шарнірних з’єднань.

У ходовій частині підлягають перевірці гумометалеві елементи:

  • Сайлент-блоки;
  • Стійки та втулки стабілізатора;
  • Кульові опори.

Дані ланки нерідко роблять слабшими, щоб вони брали на себе удари від ям і нерівностей дороги, захищаючи дорожчі деталі.

№6 — Ремінь ГРМ

Одні з перших у черзі на заміну — приводні ремені навісних агрегатів та ремінь ГРМ.

Наприклад, невчасна заміна ГРМ для водія виливається у дорогий капремонт двигуна — від 10 000 грн. Привідні ремені можуть давати неприємні писки, які спричиняють розтягнутий і ослаблений ремінь генератора.

№7 — Система охолодження та вихлопна система

У системі охолодження важливо перевірити підтікання антифризу, цілісність радіатора двигуна. У вихлопній системі дивляться на ущільнювачі (бажано послухати «січе» глушник чи ні).

Повну картину стану автомобіля може дати тільки фахівець на сервісній станції. А щоб не купити кота в мішку, рекомендуємо зазирнути на СТО до покупки машини.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.