Статті

Плюси та мінуси автоматичної коробки передач

Share

Головне питання перед покупкою автомобіля, який постає у багатьох водіїв-новачків: який тип КП вибрати – механічну або коробку автомат? Досвідчені їздяки вважають за краще не зраджувати своїм смакам і звичкам, але як вчинити тим, хто ще не визначився? У статті нижче розглядається один із варіантів, а також наводяться переваги та нюанси у його використанні.

Існує така тенденція, що коробку автомат частіше вибирає молоде покоління, а старше переважно схиляється у бік механіки. А тепер до очевидних фактів: у чому переваги АККП?

1) Комфорт у плані поїздки та керуванні машиною – це про автомат. Він дозволяє досить плавно рушати з місця, гальмувати і зупинятися, при цьому не зациклюватися на постійному перемиканні швидкостей.

2) Підвищується рівень безпеки на дорозі.

3) Мотор зношується повільніше, тому що навантаження на нього стає менше.

4) Якщо це можна віднести до переваг, то, коли важіль не повернутий в положення “Р” або “N”, то завести засіб не вийде.

5) Проїзд та прохідність по снігу, піску, гальці, гравію в кілька разів вище.

6) Силова установка не зупиниться довільно.

Читаючи всі пункти, можна подумати, що коробка автомат ідеальна і її роботі не можна знайти недоліки. Але насправді вони є і навіть часом змінюють вибір водіїв у бік механіки.

1) Автомобілі з АККП коштують дорожче, а особливо іномарки.

2) Технічне обслуговування та ремонт дуже дорогі та провести їх самостійно вкрай проблематично.

3) Витрата бензину збільшено на 5-15%.

4) Частіша заміна машинного масла, яка вимагає високих вимог.

5) Потужність двигуна знижена на 10-12%, в порівнянні з механічною коробкою.

6) Не передбачено контраварійний рух

7) Взимку машину доводиться постійно прогрівати, щоб на ранок вона завелася.

Це лише частина недоліків автоматичного пристрою.

У результаті кожен повинен самостійно вибирати тип АП, враховуючи особисті переваги та цілі, які буде здійснювати автомобіль.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АКП

Останні записи

Рестайлінговий BMW iX1 2026 сфотографували на дорозі

BMW приступив до тестів рестайлінгової версії моделі X1 (U11), точніше його електричної версії iX1. Оновлений…

16.11.2024

Нові BMW 3-Series та i3 отримають однакову зовнішність

BMW здивувала шанувальників відразу двома новинками: оновленим 3-Series з ДВС та повністю електричним i3 з…

16.11.2024

Кросовер Mazda CX-50 отримав броньований кузов

Подорож у безпеці – одна з важливих складових володіння будь-яким автомобілем. При цьому в Колумбії…

16.11.2024

Названо 8 обов’язкових зимових опцій для комфортного водіння

Зима пред'являє особливі вимоги до автомобілів, і з настанням холодів важливо використовувати всі доступні функції…

16.11.2024

Названо головні недоліки китайських авто в морозну погоду

З настанням зими власники китайських автомобілів стали помічати, що кількість несправностей у машинах зросла. Так,…

16.11.2024

Новий BMW iX3 2026 виглядає простіше, ніж концепт Neue Klasse (ФОТО)

BMW Vision Neue Klasse X показали ще в березні 2024-го, і це був справжній вибух…

16.11.2024