Статті

Плюси та мінуси автоматичної коробки передач

Share

Головне питання перед покупкою автомобіля, який постає у багатьох водіїв-новачків: який тип КП вибрати – механічну або коробку автомат? Досвідчені їздяки вважають за краще не зраджувати своїм смакам і звичкам, але як вчинити тим, хто ще не визначився? У статті нижче розглядається один із варіантів, а також наводяться переваги та нюанси у його використанні.

Існує така тенденція, що коробку автомат частіше вибирає молоде покоління, а старше переважно схиляється у бік механіки. А тепер до очевидних фактів: у чому переваги АККП?

1) Комфорт у плані поїздки та керуванні машиною – це про автомат. Він дозволяє досить плавно рушати з місця, гальмувати і зупинятися, при цьому не зациклюватися на постійному перемиканні швидкостей.

2) Підвищується рівень безпеки на дорозі.

3) Мотор зношується повільніше, тому що навантаження на нього стає менше.

4) Якщо це можна віднести до переваг, то, коли важіль не повернутий в положення “Р” або “N”, то завести засіб не вийде.

5) Проїзд та прохідність по снігу, піску, гальці, гравію в кілька разів вище.

6) Силова установка не зупиниться довільно.

Читаючи всі пункти, можна подумати, що коробка автомат ідеальна і її роботі не можна знайти недоліки. Але насправді вони є і навіть часом змінюють вибір водіїв у бік механіки.

1) Автомобілі з АККП коштують дорожче, а особливо іномарки.

2) Технічне обслуговування та ремонт дуже дорогі та провести їх самостійно вкрай проблематично.

3) Витрата бензину збільшено на 5-15%.

4) Частіша заміна машинного масла, яка вимагає високих вимог.

5) Потужність двигуна знижена на 10-12%, в порівнянні з механічною коробкою.

6) Не передбачено контраварійний рух

7) Взимку машину доводиться постійно прогрівати, щоб на ранок вона завелася.

Це лише частина недоліків автоматичного пристрою.

У результаті кожен повинен самостійно вибирати тип АП, враховуючи особисті переваги та цілі, які буде здійснювати автомобіль.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АКП

Останні записи

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025